پایگاه مقاومت بسیج انصار شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌شرق شاهرود در هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه دارت در مرکز این منطقه برگزار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۷۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پایگاه مقاومت بسیج انصار بسیج ادارات الحدید منطقه شمال‌شرق در هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه دارت در مرکز این منطقه برگزار کرد.
در این مسابقه ۳۵ نفر از همکاران با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان آقایان محمدرضا عرب‌یارمحمدی (تعمیرات خط)، علیرضا طالب‌پور (تعمیرات خط) و عباسعلی حسین‌پور (روابط عمومی) به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته و هدایای خود را دریافت کردند.
گفتنی است: حضور مدیر و تعدادی از روسای واحد‌های عملیاتی و ستادی منطقه شمال‌شرق از بخش‌های بیاد ماندنی این مسابقه و نشان دهنده اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس در این منطقه است.
برپایه همین گزارش؛ بسیجیان منطقه شمال‌شرق با حضور در گلزار شهدای باغزندان شاهرود و عطرافشانی مدفن شهیدغلامحسین سربرزگراردکانی ضمن قرائت زیارت عاشورا، با همکار شهیدشان تجدید عهد و پیمان کردند.
همچنین بسیجیان این منطقه در اقدامی خداپسندانه با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.
مرتضی غمزه یکی از اهدا کنندگان خون به خبرنگار ما گفت: ما بسیجیان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق سعی خواهیم کرد با اهدای خون سالم خود گامی هرچند کوتاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق "کمک مومنانه به نیازمندان" برداریم.
شایان ذکر است: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) به قضیه شیوع بیماری کرونا که باعث تعطیلی برخی شغل‌ها شده اشاره کردند و همه مردم را برای کمک مؤمنانه به نیازمندان توصیه کردند. ایشان برای این اخلاق اجتماعی تعبیر «رزمایش» برای مواسات و همدلی را بکار بردند و آن را یکی از ویژگی‌های جامعه مهدوی برشمردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها