مراسم یادواره شهید مدافع حرم "آقادادی" به روایت تصویر

مراسم یادواره شهید حسین آقادادی با حضور جمعی از اعضای جامعه مهندسان عمران ناحیه امام صادق(ع) و هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسان سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۸۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم یادواره شهید حسین آقادادی با حضور جمعی از اعضای جامعه مهندسان عمران ناحیه امام صادق (ع) و هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسان سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان(عج) در منزل شهید برگزار شد.

حجت‌الاسلام مظاهری مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان(عج) در این مراسم با اشاره به شخصیت والا و عبادت‌های خالصانه شهید حسین آقادادی اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در شهادت این انسان‌ها عدم دلبستگی به مسائل دنیوی و نگرانی برای خانواده و فرزندان است که شهید آقادادی با وجود تعداد فرزندان بیشتر نسبت به بعضی مدافعان حرم این دلبستگی را خیلی کمتر داشت و به همین علت با شهادت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

همسر شهید در ارتباط با شهادت سردار مهندس حسین آقادادی گفت: شهید علاقه و ارادت خاصی به حضرت رقیه(س) داشته و در ایام شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) هم به شهادت رسید، سفر ماموریتی ایشان به سوریه نخستین و آخرین سفر وی بود که پس از 5 روز خدمت به شهادت رسید و با عنوان آخرین شهید مدافع حرم اصفهان قبل از نابودی حکومت داعش از ایشان یاد می‌شود.

به گزارش تسنیم سردار پاسدار مهندس حسین آقادادی 26 مهر 1396 و مطابق با شهادت حضرت رقیه(س) در منطقه دیرالزور پس از 5 روز خدمت خالصانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برای دریافت تصاویر بر اینجا  کلیک کنید

 

ارسال نظرات