خبرهای داغ:

برگزاری نشست روشنگری در حوزه علمیه خواهران الیگودرز

امروز نشست بصیرتی در حوزه علمیه خواهران باموضوع تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه الیگودرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۹۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج از لرستان،حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز در نشست بصیرتی که در حوزه علمیه خواهران باموضوع دستاوردهای دفاع مقدس برگزارگردید اظهار داشت: در هیچ مقطعی از تاریخ ایران سراغ نداریم که تمامی کفر در برابر تمامی اسلام قرار گیرد و فرماندهی جنگ به عهده یک فقیه عادل، یک حکیم الهی، یک مرجع فیلسوف شجاع و یک روحانی سیاستمدار چیره‌دست باشد. چراکه دفاع مقدس، جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا و جنگ ایمان و رذالت، جنگ استضعاف و استکبار بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما دفاع مقدس نشان دادیم برای حفظ اسلام جنگیدیم و این حقیقت در وصیتنامه شهدای جنگ تحمیلی بصورت مکرر بیان گردیده بود، ما در جنگ تحمیلی از اخلاق نظری به اخلاق عملی رسیدیم. عالمان و عارفانی را به جهان معرفی کردیم که ره صدساله را یک‌شبه طی و پایه‌های مکتب مقاومت در برابر قداره‌بندان تاریخ معاصر را پی‌ریزی کردند.

حجت الاسلام علی لرستانی: بر ضرورت تبیین نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: نسل جوان امروز باید بیش از پیش با رشادت ها و مجاهدت های روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب به ویژه دفاع مقدس آشنا شود.

وی گفت: حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس تنها تبلیغی نبوده است، بلکه روحانیت علاوه بر مسائل تبلیغی، همگام با سایر رزمندگان در عرصه های رزمی نیز حضوری فعال داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به این که متأسفانه پیرامون تبیین نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس غفلت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های گسترده دشمن علیه روحانیت، جامعه امروز نیازمند آشنایی بیشتر با خدمات، تلاش ها و جانفشانی های روحانیت در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب است.

حجت الاسلام لرستانی در پایان تاکید کرد:این مناسبت ها فرصت برای تبیین جایگاه روحانیت در جبهه های حق علیه باطل دانست و گفت: وجود بیش از چهارهزار شهید روحانی در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده حضور پررنگ این قشر اثرگذار جامعه دینی در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور است

 

خبرنگار ، مازیار صلواتی فر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار