پایگاه بسیج اداری میثم تمار فرمانداری شهرستان عسلویه به همت حوزه بسیج سیدالشهداء(ع) سپاه عسلویه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۰۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه بسیج اداری میثم تمار فرمانداری عسلویه گفت: بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری مقتدر و فعال داشته است و این حضور تنها مختص قشر خاصی از جامعه نمی‌شود، بلکه آحاد مردان و زنان شیردل ایران اسلامی در کسوت بسیج صحنه‌هایی از ایثار و مقاومت از خود بر جای گذاشته‌اند که در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.

وی هدف از تشکیل بسیج ادارات و فرمانداری را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ بسیجی در سطح شهرستان عنوان کرد و افزود: برای عمق‌بخشی به معارف کارمندان و همچنین برپایی جلسات حلقه صالحین ویژه ادارات و با مساعدت فرماندار شهرستان این پایگاه افتتاح شد.

حسن زاده بزرگترین نعمت را برای کارگزاران نظام اسلامی خدمت رسانی به مردم دانست و رضایت خدا و مقبولیت آن را در خدمت گزاری بدون منت و بسیجی وار عنوان کرد.



وی به اهمیت تفکر بسیج و ضرورت آن گفت: پایگاه‌های بسیج ریشه و اساس بسیج هستند که از اول انقلاب در کنار مردم بوده است و بر همین اساس یکی از ساختار‌هایی که باید در مجموعه دستگاه‌های اداری فرمانداری شهرستان عسلویه مستقر می‌شد، پایگاه‌های بسیج اداری بود که با توجه به ضرورت این موضوع استقرار پایگاه بسیج میثم تمار با همکاری فرماندار محقق شد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اداری می‌توانند از ظرفیت پایگاه‌های بسیج ادارات در راستای تکریم ارباب رجوع و نیز سایر امور محوله در چارچوب وظایف پایگاه‌ها استفاده کنند و امیدواریم در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه عسلویه، مجید زارعی به عنوان سرپرست پایگاه بسیج اداری فرمانداری شهرستان عسلویه منصوب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها