خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

دفاع مقدس در عرصه جنگ نرم همچنان ادامه دارد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس در عرصه جنگ نرم همچنان و با قدرت ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۲۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

 نژاد شاه محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن ابراز تاسف از اینکه اهمیت مباحث فرهنگ هنوز برای مسئولان جا نیافتاده است، اظهار کرد: با وجودی که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداختن به این عرصه را همواره مورد تاکید قرار می‌دهند، اما دست‌اندرکاران به فعالیت‌های فرهنگی به عنوان هزینه و تشریفات نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: چنانچه به این عرصه بها داده می‌شد و در مواقع موردنیاز اقدامات لازم با صرف اعتبار موردنیاز انجام می‌گرفت، بسیاری از خسارات و آسیب‌ها را در سایر حوزه‌ها از جمله اقتصاد متحمل نمی‌شدیم.

این مسئول با بیان اینکه با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب به این نتیجه می‌رسیم، که در معرض جنگ نرم آن هم به شکل تمام‌عیار قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: رسوخ و نفوذ ابعاد آن را به خانواده‌ها شاهد هستیم و گرچه به صورت زمان‌بر تاثیرات خود را می‌گذارد، ولی نمی‌توانیم تاثیرگذاری آن را انکار کنیم.

شاه‌محمدی ادامه داد: چنانچه این رویه بی‌توجهی و غفلت مسئولین از موضوع‌های فرهنگی را همچنان شاهد باشیم و مدیران اجرایی متوجه ارشادها، تذکرات و هشدارهای رهبری نشوند، به طور قطع خسارات بیشتری را در حوزه سخت‌افزاری شاهد خواهیم بود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: مناسبت‌هایی از این نوع بهترین فرصت است، تا ضمن اینکه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع از خاک کشور را یادآوری می‌کنیم، برای دفاع از فرهنگ ایرانی اسلامی نیز به پا خیزیم.

دفاع مقدس در جنگ نرم را در حال تجربه هستیم

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، اظهار کرد: گرچه دفاع مقدس در حوزه جنگ سخت را پشت‌سر گذاشته و حماسه‌های زیادی را رقم زده‌ایم ولی دفاع مقدس در جنگ نرم را هنوز در حال تجربه هستیم.

وی ضمن ابراز تاسف از غفلت مسئولان و نفوذ دشمن در برخی از زمینه‌ها، گفت: این موضوع کشورمان را در مقابل تهدیدات فرهنگی آُسیب‌پذیر کرده است، حال آنکه ما باید برای تربیت نسل‌های آینده کشورمان چاره‌اندیشی کنیم.

این فعال فرهنگی اظهار کرد: چنانچه می‌خواهیم، پرچم انقلاب اسلامی را همچنان برافراشته نگه داشته و این امانت را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم، لازم است در حوزه فرهنگ خودمان را تقویت کنیم.

شاه‌محمدی با بیان اینکه، رسانه، آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و ... بهترین عرصه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن و در عین حال ظرفیت مناسب برای تقویت کشور به لحاظ ایمان، اعتقاد، باورها و ارزش‌‌های انسانی است، گفت: بنابراین لازم است که از صرف اعتبار در این بخش‌ها واهمه نداشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار