خبرهای داغ:
محمد گل زاده
فتح دومین قله بلند ایران به یاد شهید مدافع حرم آران و بیدگلی

صعود خادم آستان مقدس امامزاده باب المراد به دومین قله بلند ایران به یاد «شهید مصطفی زاهدی بیدگلی».

کوهنورد آران و بیدگلی همزمان با هفته دفاع مقدس موفق شد با صعود به دومین قله بلند ایران پرچم مزین به نام باب المراد امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۵۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل, «حسین تقدیری» مدیر اجرایی حرم مطهر باب المراد گفت: کوهنورد آران و بیدگلی همزمان با هفته دفاع مقدس موفق شد با صعود به دومین قله بلند ایران پرچم مزین به نام باب المراد امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) و تصویر شهید مدافع حرم «مصطفی زاهدی بیدگلی» را برفراز این قله به اهتزار در بیاورد.

مدیر اجرایی حرم مطهر باب المراد قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل افزود: «محمدجواد نجات خواه» خادم افتخاری این حرم مطهر با صعود به قله علم کوه به ارتفاع ۴ هزار و ۸۵۰ متر که پس از دماوند، دومین قله مرتفع ایران و دارای فنی‌ترین و سخت‌ ترین مسیر‌های سنگ نوردی و دیواره نوردی در کشور است، یاد و خاطره نخستین شهید مدافع حرم آران و بیدگلی شهید مصطفی زاهدی را گرامی داشت.

تقدیری افزود: این کوهنورد پرافتخار آران و بیدگلی، در اقدامی شایسته در مناسبت های مختلف با صعود به قله های بلند کشور و جهان، پرچم مزین به نام یک شهدا را بر فراز بلندترین قلل ایران و جهان به اهتزاز در می آورد.

مدیر اجرایی حرم مطهر باب المراد قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل افزود: این خادم خاندان اهل بیت(ع) پیش از این با صعود به بام اروپا، قله البروس در كشور روسيه به ارتفاع ۵ هزار و ۶۴۲  متر ياد و خاطره سرداران شهيد اربابي را گرامی داشته بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار