خبرهای داغ:

دیدار و گفتگو شهردار و مدیران سازمان آتش نشانی شاهرود با فرماندار این شهرستان

‍دیدار و گفتگو شهردار و مدیران سازمان آتش نشانی شاهرود با فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۷۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در دیدار شهردار شاهرود ومعاونین و تعدادی از مدیران سازمان آتش نشانی این شهر در روز آتش نشان با تبریک این روز و تقدیر از زحمات، ایثارگری و تلاش‌های خوب آن‌ها افزود: آتش نشانان یک نیروی شبه نظامی با نظم و تعهد سازمانی بالا باید باشند که خوشبختانه سازمان آتش نشانی شاهرود علاوه براین شاخص‌ها از نیرو‌های جوان و با انگیزه برخوداراست.
وی با اشاره به رفتار اعتماد ساز شهرداری شاهرود و ایجاد رضایتمندی در مردم با ایجاد کار‌های زیر ساختی خوب در شهر از زحمات شهردار، معاونین وپرسنل شهرداری تشکر نمود و اعلام کرد با اعتماد سازی و ارتقاء خدمات، انگیزه مردم برای پرداخت عوارض و کمک به شهرداری افزایش خواهد یافت.
فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه اگر موفقیتی در دستگاه نظامی داریم انعطاف در ساختار آن است که متناسب با شرایط روز و ساختار داخلی با طراحی، اصلاح وتغییر می‌یابد که با یدبه ساختار پویا وچابک متناسب با ماموریت‌ها در آتش نشانی توجه کرد.
فخری افزایش مهارت ووحفظ آمادگی وسرعت نیرو‌های آتش نشانی را بسیار مهم دانست و بر توجه به برنامه آموزشی مدون و سالیانه تاکید و گفت: این برنامه در توانمندی و افزایش مهارت آتش نشانان مهم است تا بهره وری مجموعه که حاصل اثربخشی وکارایی است افزایش یابد.
وی آموزش همگانی و فراگیر برای کل شهرستان وآحاد مردم را خواستار شد و افزود: این آموزش‌ها باید مستمرا ادامه داشته باشد تا در بحث پیشگیری سطح مهارت مردم را نیز ارتقاء ببخشیم.
فرماندار شاهرود بر توجه ویژه کارکنان آتش نشانی در راستای افزایش مهارت فردی و گروهی و آمادگی جسمانی اشاره و بر توجه به بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی تاکید نمود.
در این دیدار حاجی محمد علی شهردار شاهرود نیز از توجه ویژه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مجموعه شهرداری و زیرمجموعه‌های آن تقدیر و بر نیاز نردبان بلند آتش نشانی و حتی هلیکوپتر آتش نشانی تاکید کرد.
رضایی شاهرودی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود نیز گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد و بر آمادگی آتش نشانان برای خدمت به مردم شاهرود تاکید کرد.
‍دیدار و گفتگو شهردار و مدیران سازمان آتش نشانی شاهرود با فرماندار این شهرستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها