خبرهای داغ:

دیدار با بانوی پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در سرخه

جمعی از مسئولین شهرستانی با سیجی و بانوی پیشکسوت عرصه دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۲۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه، یکی از صحنه‌هایی که زنان به خوبی در آن نقش خود را ایفا کردند، حضور در دوران دفاع مقدس است. باشروع جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ زنان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت کشور وظیفه خود را برای حفظ میهن از تجاوز دشمن به نحو مطلوب انجام دادند و با توجه به شرایط موجود به ایفای نقش خود پرداختند. آن‌ها سربازان گمنامی بودند که بار سنگین تدارکات جبهه جنگ و برخی وظایف دیگر را بر دوش می‌کشیدند.
یکی از بانوان پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در شهرستان سرخه کبری فائض می‌باشد که در دفاع مقدس نقش ریشه دار و ارزشمندی داشته و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه فراموش نشدنی آفریدند.
بمناسبت هفته دفاع مقدس و به پاس زحمات ایشان در این عرصه؛ کردی مسئول بنیاد شهید، حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول اداره تبلیغات اسلامی ادهم جانشین فرمانده سپاه، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، فیض مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالحسنی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی، آزمون فرمانده حوزه بسیج خواهران، قلی بیک مسئول کتابخانه، به دیدار وی رفته و درخصوص دوران دفاع مقدس به بحث و گفتگو نشستند و خانم فائض از خاطرات دفاع مقدس و حال و هوای آن روز‌ها بیاناتی ابراز کرد.
کبری فائض در این جمع اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه بی مانند سال‌هایی است که طی آن رزمندگان پرشور میهن اسلامی‌مان حماسه‌ای فراموش ناشدنی خلق کردند و عزت ایران عزیز را به نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: نقش و جایگاه ارزنده بانوان در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست. به خصوص بانوانی که در دل شهر‌های مرزی و جنگی خوزستان با تمام وجود مبارزه را تجربه و لمس کردند، اما قدمی عقب نگذاشتند و پا به پای مردان به نبرد با دشمن پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها