خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

قرارگاه های فرهنگی نمازجمعه، قدرت نرم ملت ایران در برابر نفوذ دشمن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب قرارگاه های فرهنگی نمازجمعه در شهرها راه اندازی شد که در ترویج فرهنگ اسلامی نقش آفرین بوده و هستند.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۲۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارشخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در جلسه تکریم و معارفه امام جمعه هریس، با بیان اینکه برپایی نمازجمعه و فعال نگه داشتن این قرارگاه های فرهنگی از نفوذ دشمن جلوگیری می کند، افزود: هر چند گرفتاری های اقتصادی مردم این روزها بسیار است و مشکلات معیشتی ناشی از تحریم‌ها و بدتدبیری مسئولان اقتصادی؛ ملت ما را در مضیقه قرار داده است، اما نباید از نفوذ فرهنگی دشمنان غافل شویم.
وی با یادآوری روزهای مقدس دفاع هشت ساله افزود: در زمان جنگ تحمیلی ائمه جمعه شهرهای مختلف بخصوص شهرهای مرزی زیر بمباران دشمن نمازجمعه را تعطیل نکردند و در واقع عاملی بازدارنده در برابر دشمنان بودند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی صحیح و مستمر قابل حل است، اما لحظه ای غفلت از نفوذ فرهنگی دشمنان صدمات جبران ناپذیری به دنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در ادامه با قدردانی از خدمات ۱۲ساله حجت الاسلام قهرمان احمدی در امامت جمعه شهرستان هریس گفت: داشتن ذی طلبگی و در خدمت مردم بودن از ویژگی های بارز این شخصیت انقلابی و دینی بود که بدور از جناح بندی های سیاسی در قرارگاه فرهنگی امامت جمعه نقشی اثرگذار و ماندگار ایفا کرده است.
در این آیین از خدمات حجت الاسلام احمدی قدردانی و حجت الاسلام نصرالله پور بعنوان امام‌جمعه جدید شهرستان هریس معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها