خبرهای داغ:
سلیمی مسئول متنای مرکز فضای مجازی سپاه استان قم گفت: تیم پویانمایی مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج قم با انیمیشن کووید ۱۹۴۸ موفق به کسب رتبه سوم در دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۳۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،مسعود سلیمی مسئول مرکز متنا استان قم گفت: ایده این انیمیشن برگرفته از کلام مقام معظم انقلاب است که مردم جهان را پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و گرفتن جان انسان‌ها، به کشتار ملت مظلوم همنوعانشان در فلسطین و جنایات متعدد رژیم غاصب اسرائیل علیه بشریت توجه دادند و اینکه آمار قربانیان این ویروس در کشور‌های مختلف موردتوجه جهانیان است، اما به شمار بالای قربانیان جنگ‌ها و خشونت‌ها در کشور‌های مسلمان توجهی نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: این وظیفه کشور‌های اسلامی و سایر ملت‌های آزاده جهان است که از همنوعان خودشان دفاع کنند و در برابر ویروس مرگبارتری به نام رژیم صهیونیستی یا همان «کووید ۱۹۴۸» بایستند.
 
سلیمی بیان داشت: این ویروس جهانی و به تعبیر امام خمینی (ره) این غده سرطانی باید از بین برود و از همین رومرکز متنای قم بخشی از این جنایت‌ها را در قالب انیمیشن به تصویر کشیده است.
 
وی به اعضای تیم تولید انیمیشن کووید ۱۹۴۸ اشاره کرد و گفت: کارگردان این اثر محمدرضا شعبانی است که با طراحی گرافیکی امیرسالار سیف نژاد، متحرک‌سازی سید محمدحسین صالحی و تدوین مهدی کوثری و علی بابائی ساخته‌شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات