خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم برگزار شد.

نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان بخش خلجستان

نشست بصیرت افزایی و روشنگری بسیج فرهنگیان منطقه خلجستان همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۴۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرت افزایی وروشنگری بسیج فرهنگیان منطقه خلجستان همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه دستجرد، رمضانی فرمانده سپاه خلجستان و جمعی از فرهنگیان بسیجی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمدحسن رئوفی فرد رییس آموزش و پرورش خلجستان و مدیر کانون بسیج فرهنگیان منطقه در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم، ایام هفته دفاع مقدس و چهلمین سال این حماسه بزرگ را گرامی داشت.

سپس کیایی نژاد از پیشکسوتان دفاع مقدس و از مسئولان تعاون لشکر ۱۷ در سال‌های حماسه و ایثار، در سخنانی با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی، موضوعاتی همچنین جنگ نیابتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با میدان داری رژیم بعث علیه ملت بزرگ ایران، موقعیت کشور در دوران جنگ تحمیلی، وضعیت نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه و بسیج، تجهیزات جنگی و وضعیت اقتصادی و معیشتی و مدیریتی کشور و نهایتا نقش امداد‌های الهی در پیروزی‌های نظام اسلامی، را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

در ادامه حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج اقشار قم، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: به تعبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دفاع مقدس گنجینه‌ای از دستاورد‌هایی است مثل ایمان، غیرت دینی و اقتدار که باید از آن بخوبی صیانت شود.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی به زعم باطل خود می‌خواهند با جنگ اقتصادی و اختلال در وضع معیشت اقتصادی جامعه، نسل حاضر را که دوران جنگ را درک نکرده است، از حقایق و دستاورد‌های عزت آفرین دفاع مقدس غافل بمانند.

عظیمی خاطرنشان کرد: دشمنان در صدد هستند با تحریم اقتصادی، دفاع مقدس را به تحریف و انحراف بکشانند و ما باید این حرکت شوم دشمنان را با بصیرت افزایی و حضور در صحنه خنثی نماییم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار