خبرهای داغ:

دیدار اساتید بسیجی قم با خانواده شهید «حسن عرب»

جمعی از اساتید بسیجی قم همزمان با هفته دفاع مقدس با خانواده بزرگوار شهید حسن عرب دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۴۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام پرافتخار هفته دفاع مقدس، جمعی از اساتید دانشگاه فنی دختران و پسران استان قم در فراخوانی به همت سازمان بسیج اساتید استان، در منزل شهید حسن عرب از شهدای والامقام دفاع مقدس حضور یافته و از مقام والای شهید و صبر و استقامت خانواده بزرگوار وی تجلیل کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج اقشار، با اشاره به سخن حضرت امام (ره) که خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملتند، اظهار کرد: شهدا مایه عزت و اقتدار کشور و نظام اسلامی هستند و حقیقتا در کوران حوادث این مشی و منش شهدا است که راه را برای ما هموار میکند.

شهید حسن عرب فرزند مرحوم حاج محمد عرب معروف به شیخ المعاونین و از مبارزان انقلاب و مسئولان آموزش سپاه در دوران دفاع مقدس بود.

شهید عرب دانشجوی سال سوم دانشکده روابط بین الملل بود که در تاریخ ۲۸ فروردین ۶۷ از سوی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) به جبهه اعزام شد؛ وی در هشت اردیبهشت ۶۷ مطابق با شب نهم ماه مبارک رمضان بر اثر اصابت ترکش به سر و قلبش به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.
دیدار اساتید بسیجی قم با خانواده شهید «حسن عرب»دیدار اساتید بسیجی قم با خانواده شهید «حسن عرب»

انتهای پیام/
ارسال نظرات