همزمان با هفته دفاع مقدس؛

دیدار اعضاء سازمان بسیج رسانه استان البرز از خبرنگاران جانباز+تصاویر

رئیس و اعضاء سازمان بسیج رسانه و مداحان استان البرز از دو خبرنگار و مقاله نویس دوران جنگ، جانباز دفاع مقدس با هدف ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۶۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رئیس و اعضاء سازمان بسیج رسانه و مداحان استان البرز از دو خبرنگار و مقاله نویس دوران جنگ، جانبازان دفاع مقدس (پرویز امر خانی و ابراهیم یگانه خواه) با هدف ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی دیدار و گفت و گو کردند.

ابراهیم نوروزی فر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان در جامعه اسلامی ایران افتخار و اسوه های ماندگار و جاودان در قلب آحاد ملت ایران بویژه مسئولین هستند.

وی با اشاره به دلاور مردی های خبرنگاران رزمنده در دفاع مقدس، افزود: گاهی به قلم کشیدن، گاهی با دوربینی به تصویرکشیدن گاهی جنگ، گاهی نوشتن، گاهی خاطره، گاهی راوی شدن، گاهی مجروح شدن و بازهم راه خدا را پیشه گرفتن مردانی که فراموش نخواهند شد، خبرنگارانی که ماندن و به تصویر قلم زدن تا یاد یاران شهید زنده بماند.

وی بیان کرد: شما جانبازان هیچ گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهید شد، زیرا با اعتقاد قلبی به دفاع از میهن و آرمان های انقلاب برخواستید و حماسه و افتخاری آفریدید که زبان در بیان آن قاصر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: جانبازان افتخار آفرینان همه ما هستند كه با فداكاری خود در روزهای سخت، بار رسالت جهاد را بر دوش و با ندای مثبت به پيام امام راحل از كشور و شرف و ناموس خود دفاع كردند و امروز ديدار و زيارت اين افراد در اين شرايط جسمانی برای ما مغتنم و خدمتگزاری به آنان به عنوان يك وظيفه، افتخاری است که نصیب ما شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار