خبرهای داغ:
یادواره شهدای شهرستان شادگان با حضور استاد شهریاری مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان ، فرمانده ناحیه سپاه شادگان ، فرماندار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، مسئول سیاسی ناحیه ، ودیگر مسئولین در شهرستان ، پایوران وبسیجیان ، خانواده های معزز شهدا وپیشکسوتان در سالن ارشاد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۸۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ یادواره شهدا با قرائت کلام الله مجید توسط برادر بسیجی سید سعد بعاج شروع گردید و سرهنگ منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان درباره حرکت انقلابی وسیع درشهرستان توسط سپاه سخنانی ایراد نمودند.

سرهنگ منیعات به سخنان خود در نماز جمعه اشاره داشتند در ادامه بحث بیان کردند: خیلی از عزیزان مستحضرند که در فضای مجازی، اخبار وصحبتها صورت گرفت که بعضی از افراد جبهه ی خود را مشخص کردند وبعضیها در فاز توجیه ورود کردند وبعضیها در جلسات متعدد خودشان ودر سراسر شهرستان واستان وحتی در مرکز برگزار کردند وچاره اندیشی وبرنامه ریزی جهت مقابله با این مد عظیم که ایجاد شده است خواستار مقابله با ان هستم و لذا توصیه ی من به مردم شادگان این است که آمادگی را داشته باشید که یک مقاومت ودفاع جانانه تبهکاران ، فاسدین ، مارعین ومنافقین داشته باشید.

در پایان فرمانده ناحیه تاکید مجدد کرد که با همین برکت ایام دفاع مقدس وبرکت شروع این جریان سعی کردیم که در طول یک سال اینده که در خدمت عزیزان در شادگان فرصت کافی برای تعقل وبرگشتن به راه راست داده شود ، تذکر دادیم ، توجیه کردیم ، توصیه داشتیم وخیلی کارها وزمینه ها برای مسئولین محترم ایجاد کردیم وبعضی ها همراه شدند وبعضیها نگران شدند نگران منافع خودشان هستند وفکر میکنم که دیگه به پایان رسید خیلی از خون مردم مستضعف مکیده شد دیگه وقت ان است که همین قوم مستضعف که در قران کریم هم به این مورد اشاره شده است .

استاد شهریاری سخنران این یادواره ضمن تقدیر وتشکر از خواهران وبرادران که بانی این برنامه بودند تقدیر وتشکر کرد وسخنانی در خصوص توافقنامه ایران و چین و دیگر مسائل روز کشور و منطقه مطالبی را ایراد نمودند.

استاد شهریاری بیان کرد : این هفته ی دفاع مقدس در هر سال بهانه ای است که بچه های انقلاب دور هم جمع بشوند ویک بار دیگر تجدید پیمان کنند که چطوری باید عملیات کنیم ، شهدا که با دست خالی عملیات کردند وپیروز شدند حال هم نیاز به عملیات هست.

وی افزود : زمانی آسمان ایران در برابر قرش های غرب وشرق ناامن بود موشک می امد ، هواپیما می امد ، این شهر شهید پرور شادگان ، این ملت عزیز را بمباران میکردند ومی رفتند که آسمان ناامن باشد ولی تهرانی مقدم ها وشهدا که دراین مجلس روحشان حاکم است امدند وآسمان ایران را امن کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها