خبرهای داغ:
امام جمعه منجیل:

ادامه دفاع مقدس در خدمت به محرومان تجلی یافته است

امام جمعه منجیل گفت: امروز اگرچه به ظاهر دفاع نظامی پایان یافته ولی در واقع جریان دفاع مقدس در کمک به محرومان و خدمت به مردم تجلی یافته و استمرار دارد.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۰۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید اعلاء خضری در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان قزوین که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، بیان کرد: شالوده و اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان و نیازمندان است و این امر براساس فطرت انسانی و آموزه های دینی است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم از ارزش و شرافت برخوردار است ولی خدمت به محرومان و نیازمندان از اهمیت بیشتر و بالاتری در درگاه الهی برخوردار است.

امام جمعه منجیل اضافه کرد: خدمت به محرومان در سیره همه پیامبران و اهل بیت (ع) از برجستگی خاصی برخوردار است و توصیه بزرگان دینی و اخلاقی ما نیز بر توجه به این امر مهم است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با اقدامات خصمانه خویش به دنبال ایجاد مانع در جریان خدمت رسانی انقلاب شدند به طوری که جنگ تحمیلی به مدت هشت سال بر این سرزمین تحمیل شد.

حجت الاسلام خضری تصریح کرد: هشت سال ایثارگری، جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس بدل ساخت و امروز نیز ما برای ساخت کشور به این دلاورمردی ها نیازمندیم چراکه درحال حاضر هم در جنگ اقتصادی نابرابری هستیم که بر ملت ایران تحمیل شده و در این جنگ خدمت به مردم به ویژه محرومین جهاد فی سبیل الله است.

وی گفت: امروز اگرچه به ظاهر دفاع نظامی پایان یافته ولی در واقع جریان دفاع مقدس در کمک به محرومان و خدمت به مردم تجلی یافته و استمرار دارد.

امام جمعه منجیل یادآورشد: امروز دشمن به دنبال ایجاد خلل در جریان خدمت به مردم است و برای این امر از هر حربه ای استفاده می کند و لازم است خنثی کردن توطئه دشمن، از هر فرصتی برای خدمت به نیازمندان استفاده کنیم.

شایسته ذکر است که در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی همچون عطر افشانی و گلباران گلزار شهداء، تجلیل از امدادگران ایثار گرد ، برگزاری نشست بصیرتی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان بسیجی دستگاههای اجرایی و اهدای خون توسط امدادگران استان قزوین و ... برگزار شد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها