خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان فامنین بین محرومین توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۱۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در فامنینسرهنگ روح‌اله حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به برنامه‌هایی که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فامنین اجرا شد، اظهار داشت: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری رژه موتوری توسط بسیجیان و رزمایش کمک مومنانه و توزیع تعداد ۴۰۰ بسته به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین محرومین و کسانی که به واسطه بیماری کرونا به کسب و کارشان آسیب رسیده بود از جمله این برنامه‌ها بود.

وی افزود: تکریم و تجلیل از سربازان ناحیه، مراسم صبحگاه مشترک و روایتگری راویان در مدارس شهرستان و اجرای برنامه‎‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام اعزام تیم‌های پزشکی به روستا‌ها برای ویزیت رایگان روستاییان و همچنین افتتاح و بهره‌برداری از قنات روستای ینگیجه را که توسط جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی لایروبی شد، داشتیم.

وی برگزاری نشست بصیرتی گام دوم انقلاب در حوزه‌های مقاومت، عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شاخص سال ۹۹ شهرستان، تعویض پرچم تمام گلزار‌های شهدا و ختم مجازی ۳۰۰ ختم قرآن به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان را نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده برشمرد.

حسینی ادامه داد: همایش تکریم خانواده، نشست صمیمی و اخوت بین نیرو‌های مسلح شهرستان و برگزاری برنامه عصر خاطره با موضوع مقاومت و ایثار و همایش پیاده‌روی خانوادگی و تجلیل از فعالان فرهنگی نیز از برنامه‌هایی بود که در این هفته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در هر حوزه و پایگاه مقاومت نیز در طول هفته دفاع مقدس یک عنوان برنامه شاخص انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار