نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در جمع عشایر:
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عشایر را مجموعه ای صادق و پشتوانه و ذخیره ای عظیم برای نظام و انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۲۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، مجمع عالی بسیج جامعه عشایری استان با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر کشور جناب سرهنگ سعیدی،  نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده محترم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام عشایری استان، فرمانده و کارکنان ناحیه عشایری و معتمدین و متنفذین ایلات و طوایف عشایری استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مجمع عالی بسیج عشایری استان گفت: خدمت در عرصه نظام جمهوری اسلامی ایران قداست دارد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام جمهوری اسلامی ایران را حکومت تمدن ساز و نظامی تمدن ساز دانست و تاکید کرد: خدمات و کارهای ما الگویی است برای این تمدن سازی
وی با بیان اینکه باید به خدمتمان نگاه  معنوی داشته باشیم تصریح کرد: اگر یک نگاه معنوی و بهشت آفرین به کارهایمان داشته باشیم به تقرب به محضر پروردگار می رسیم و موجب شاد شدن حضرت بقیه الله الاعظم می شویم.
وی عشایر را مجموعه ای صادق و پشتوانه و ذخیره ای عظیم برای نظام و انقلاب دانست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان نیز در جمع عشایر شرکت کننده در مجمع عالی بسیج عشایری استان گفت: ناحیه عشایری با همکاری مجمع خیرین عشایر استان در بحث جمع آوری کمک های مومنانه و بررسی میدانی مشکلات مردم عشایر به خوبی درخشیدند.
سردار اکبری تاکید کرد: باید برای اینکه عشایر عزیز در رفاه بیشتری باشند بکوشیم و به خدمت رسانی در این خصوص اهتمام داشته باشیم.

ارسال نظرات