مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز:

آمار دفن متوفیان کرونایی در تبریز از متوفیان معمولی پیشی گرفت

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت:در حال حاضر سه روز است که آمار دفن متوفیان کرونایی از متوفیان معمولی پیشی گرفته است.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۳۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جلالی با تاکید بر اهمیت رعایت ضوابط بهداشتی توسط خانواده‌های متوفی، گفت: البته حضور خانواده‌ها در وادی رحمت تبریز نسبت به هفته‌های پیش کم شده، اما همچنان درخواست می‌کنیم که حضور حداقلی داشته و حتما از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان این‌که پرسنل وادی رحمت تبریز از صبح ساعت هفت تا ساعت ۱۸ کار می‌کنند و مردم باید زحمات این کادر زحمت‌کش را درنظر بگیرند گفت: گاه برخی افراد پرخاشگری کرده و با پرسنل درگیر می‌شوند، همچنین برخی افراد توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و اصرار زیارت متوفی را دارند که این موضوع خلاف مسائل بهداشتی است.

جلالی با اشاره به این‌که همچنان برگزاری مراسم در وادی رحمت تبریز ممنوع است، افزود: از حضور بیش از ۱۰ نفر در تشییع جنازه جلوگیری خواهد شد، از این رو مردم نهایت همکاری را با پرسنل آرامستان‌ها داشته باشند.

اوی گفت: برگزاری هرگونه مراسم چه اداری، چه مردمی تا اطلاع ثانوی در وادی رحمت تبریز ممنوع بوده و امروز در جلسه بهداشت تبریز هم نکات مورد نیاز را مطرح کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها