خبرهای داغ:
حجت الاسلام محسن طالب پور در جلسه بصیرتی سپاه ناحیه نجف آباد گفت:دفاع مقدس آثار و برکات مختلفی برای جامه ما داشت، از جمله استعداد ها و ظرفیت های نهفته جامعه آن زمان ما را شکوفا ساخت.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۳۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام محسن طالب پور هادی سیاسی و مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه  لشکر زرهی 8 نجف اشرف در جلسه بصیرتی ناحیه گفت:با اینکه جنگ فی نفسه خوب نیست ولی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که از سوی دشمن بعثی و مزدوران عالم به ماتحمیل شد،  برای ما آثار و براکت مختلف و بزرگی داشت.وی در ادامه افزود:یکی از این آثار این بود که، دفاع مقدس جامعه ما را به مقام مجاهدان در راه حق رساند و سبب شد تا دری از درهای بهشت که در آیات و روایات به آن اشاره شده است بر روی خاصان از اولیاء خودش باز شود.

از دیگر آثار دفاع مقدس که طالب پور به آن اشاره کرد باز شدن راه شهادت برای جامعه ما بود، به شهادت رسیدن نزدیک به 200 هزار نفر از بندگان خوب خدا در آن دوران حاکی از همین مدعا می باشد. ایشان در ادامه یکی دیگر از نتایج آن دوران را شکوفا شدن استعداد ها و ظرفیت های نهفته جامعه دانست و گفت نمونه بارز این شکوفا شدن را میتوان در جوانان آن دوران دید. اکثر فرماندهان دفاع مقدس در دهه سوم زندگی خود به سر می بردند و موفق شدند، بزرگترین عملیات های نظامی را به نحوه شایسته فرماندهی کنند.

طالب پور در ادامه گفت: دفاع مقدس تکرار تاریخ برای ما بود و سبب شد آنچه را در خصوص واقعه کربلا و عاشورا شنیده بودیم، نمونه آن را به صورت واقعی ببینیم، از بدرقه فرزند توسط مادری که دو فرزند قبلی خود را تقدیم اسلام نموده تا ایثارگری ها و از خود گذشتگی هایی که توسط رزمندگان دفاع مقدس صورت میگرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها