فرمانده سپاه عجبشیر:

انقلاب اسلامی بستری برای رشد و تربیت انسان هاست

فرمانده سپاه عجبشیر گفت: نسل جوان پیش از انقلاب با فرهنگ غرب مادیگرا تربیت می شد به برکت انقلاب اسلامی انسان های بزرگی در این جامعه رشد و تربیت و تعالی یافتند که شهدای شاخص ما از جمله ثمرات این انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۷۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در دیدار با معلمان دبستان میثاق عجب شیر ضمن تبریک ایام سالگرد دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی می تواند در همه کشور های اسلامی اتفاق بیافتد ولی اسلام انقلابی که یکی از دغدغه های قشر مذهبی و بسیج است کاری دشوار است.

وی اضافه کرد: خیلی ها در زمان پیش از انقلاب سواد و قدرت داشتند اما چون علم و قدرت امام راحل متصل به علم الهی و معرف خدا بود لذا سیاست مداران دنیا در مقابل آن شخصیت کم آوردند.

حیدری با بیان اینکه صرف داشتن مدرک و سواد مقاطع مختلف تحصیلی کفایت نمی کند، اظهار کرد: خیلی ها مدرک دارند اما تا زمانی که این سواد و دانش تبدیل به شناخت واقعی از جهان و ارتباط با سرچشمه علوم یعنی خدا نباشد هیچ حرکت و حیاتی از آن شخص موثر نخواهد شد.

فرمانده سپاه عجبشیر ادامه داد: سواد رسانه ای والدین دانش آموزان عزیز به مراتب باید بیشتر از فرزاندانشان باشد تا دانش آموزان را در مسئله فضای مجازی بهتر کنترل کنند.

وی اهداف شوم دشمنان را در فضای مجازی یادآور شد و اظهار داشت: حذف اعتقادات شیعیان محور اتاق فکر دشمنان اسلام است و برای این کار از طریق بستر های مختلف شبکه های اجتماعی در خانواده ها، فرهنگ جامعه، نسل جوان و ... برنامه ریزی می کنند.

حیدری به روشنگری معلمان در مورد فضای مجازی توصیه و گفت: نگاه خوشبینانه به این مسئله آسیب های جدی اجتماعی را دنبال خواهد داشت و نگاه بدبینانه ما را دچار انحراف می کند باید با منطقی صحیح از این بستر مجازی استفاده کنیم و فرزندانمان را آموزش دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار