فرمانده سپاه ناحیه عمار بصیرت، شناخت و آگاهی را قیمت نگه داشتن و حفظ انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۸۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بیان کرد: دوران دفاع مقدس مخزن اسرار انقلاب است. آن دوران همه دست به دست داده بودند تا انقلاب و نظام را از بین ببرند، اما متحد شدن، مدیریت انقلابی و تبعیت مردم از ولایت باعث شد تا بر همه دشمنان پیروز شویم.
 
وی افزود: بالا بردن معنویت سبب اتحاد و تبعیت شد. معنویت در نیرو‌های انقلابی موج می‌زد و رزمندگان در کار‌های سخت پیش قدم می‌شدند و از خودگذشتگی می‌کردند اما منفعت و امتیاز را به دیگران هدیه می‌کردند.

سرهنگ گرایلی افزود: صدق این ادعا در صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع یک میلیون ایثارگر بیان شد. ایشان دوران دفاع مقدس را همچون گنجی دانستند که باید به نسل‌های بعد منتقل شود.

وی ادامه داد: در آن دوران رزمندگان توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و تلاش و عقلانیت را با هم درآمیخته بودند. امروز اگر این روحیه در کشور وجود داشت، اختلاس صورت نمی‌گرفت.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های شاخص ناحیه عمار اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط علاوه بر رزمایش مومنانه، از ظرفیت محله و مردم استفاده خوبی شد و تجلیل از خانواده شهدا با طرح آبروی محله اجرا شد. همچنین در مدارس کلیپ‌هایی پخش شد و همچنین با ستاد آزادگان نیز هماهنگ شد تا در برنامه‌های هفته دفاع شرکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: ایثارگران و دانسته‌های آن‌ها در مورد دفاع مقدس همچون سرمایه‌ای است که باید به نسل بعد منتقل شود.

فرمانده سپاه ناحیه عمار داشتن بصیرت، شناخت و آگاهی را قیمت نگه داشتن انقلاب دانست و گفت: اگر بصیرت، آگاهی و شناخت نباشد دشمن به راحتی نفوذ کرده و تمام دستاور‌های انقلاب را که در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن به دست آوردیم، از دست می‌دهیم.

گرایلی آینده  جوانان را روشن خواند و افزود: جوانان باید با بصیرت و شناخت خود حافظ دستاور‌های انقلاب باشند. جنگ نرم همچنان هست و تا تشکیل حکومت واحده نیز خواهد بود. آنان باید از سردار سلیمانی بعنوان الگوی این اتحاد و همدلی بهره بگیرند و مسلمانان جهان و منطقه را متحد کنند و زمینه ظهور را فراهم آوردند.

وی در پایان از مسئولان خواست که در کنار جوانان باشند، با اعتماد به آن‌ها مسئولیت‌ها را به جوانان واگذار کنند تا آنان احساس تعلق کنند و روی پای خود بیاستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها