خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: وحدت، همدلی، صمیمیت و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۰۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس محفل اُنس و مودت نیروهای مسلح استان فارس با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش و نیروی انتظامی فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه امروز با تلاش و ایثار نیروهای مسلح امنیت و آرامش در سراسر کشور برقرار است، اظهار داشت: جوانان مومن و انقلابی و تربیت‌شدگان مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت هستند با الگو قرار دادن شهدا و استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشگام هستند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند از تجربیات ذی‌قیمت در حوزه دفاعی است و تجربیات آن دوران پُرافتخار  سبب شده امروز از نیروهای مسلح به عنوان یکی از ارکان اساسی اقتدار ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان نام برده شود.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به تهدیدات دشمنان آمادگی کامل دارند، گفت: امروز در استان فارس و در سطح کشور رابطه برادرانه و صمیمیت مثال‌زدنی بین نیروهای مسلح برقرار است و این وحدت، همدلی، صمیمیت و هم‌افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار