همزمان با هفته دفاع مقدس؛

برگزاری یادواره شهید و آبروی کوچه ها، افتخار محله در روستای صالحیه شهرستان نظرآباد+تصاویر

یادواره شهداء و آبروی محله پایگاه سیج شهید یکه فلاح با حضور خانواده معزز شهداء، مسئولین محلی،عموم مردم و بسیجیان حوزه بسیج 715شهید همت در روستای صالحیه شهرستان نظرآباد بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۵۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یادواره شهداء و آبروی محله پایگاه مقاومت بسیج شهید یکه فلاح با حضور خانواده معزز شهداء، مسئولین محلی، عموم مردم و بسیجیان حوزه بسیج 715 شهید همت در روستای صالحیه شهرستان نظرآباد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم شعاعی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های رزمندگان دفاع مقدس، اظهار داشت: اخلاص و از خودگذشتگی رزمندگان در راه دین و اسلام از ویژگی های اخلاقی بارز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۷۱۵ شهید همت ناحیه سپاه نظرآباد یادآور شد: نیرو و قدرتی که رزمندگان را برای جهاد در راه خدا سوق می دهد و روحیه لازم را به آنان می دهد ایمان و تقوا می باشد که این الگو و منش باعث شد تا رزمندگان سرافراز در دوران دفاع مقدس به ندای هل من ناصر امام و مولایشان لبیک گفته و برای حفظ نظام مقدس و اسلام عزیز از جان و مال خود گذشتند و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

گفتنی است در این مراسم رزمندگان بزرگوار هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخته و در پایان مراسم از رزمندگان روستای صالحیه تجلیل و تکریم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها