جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت مریم (س) دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۵۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج دانش آموزی حضرت مریم(س) دامغان و پایگاه مقاومت بسیج الزهرا (س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پارک بانوان برگزار گردید.

در این جشنواره خواهر داودالموسوی ضمن خیر مقدم به دانش آموزان بسیجی که به همراه مادر در این جشنواره شرکت داشتند بیان کرد: مادران و دختران ایران اسلامی نیز باید نقش خود را در دفاع مقدس همچون حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) که از موثرین تاریخ سیال کربلا بودند ایفا کنند.
خانم کشاورز بانوی رزمنده و جانباز هست سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران حضورش در عملیات‌های کربلایی ۴ و ۵ و چگونگی اعزام به مناطق جنگی پرداخت.
سپس مسابقه ورزشی در چهار رشته پرتاب دارت، پرش، طناب زنی و توپ و راکت برگزار و در پایان ۹ مادر و دختر که بیشترین امتیاز را کسب کردند جوایز خود را دریافت نمودند.
تبریک حوزه بسیج دانش آموزی حضرت مریم (س) دامغان به دانش آموز بسیجی
کسب رتبه ۴۶ کنکور سراسر ۹۹ در رشته علوم انسانی شایسته تلاش‌های دانش آموزی بسیجی واحد بسیج نرجس دیباج سرکار خانم سیده مهدیه قدمی است.
ضمن تبریک به این جوان مومن انقلابی پای کار که در گام دوم انقلاب به ندای امام خامنه‌ای مد ظله لبیک گفته و به توصیه ایشان در علم و پژوهش جامع عمل پوشانده، ارزو میکنیم زیر سایه توجهات حضرت، ولی عصر عجل الله شاهد موفقیت‌های بیشتر ایشان باشیم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها