سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: اجرای سند راهبردی بسیج در راستای تحقق عینی مردم سالاری اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۵۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: هدف از حضور در استان و بازرسی و نظارت از سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، احیای پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد و تقویت بسیج در عرصه های مختلف است.

سردار سلیمانی افزود: اولین سند راهبردی 10 ساله بسیج توسط جمعی از نخبگان و خبرگان کشور تهیه و به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.

وی، احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و تقویت اقشار مختلف بسیج ازجمله، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، محرومیت‌زدایی و سازندگی، نهضت جهش تولید و سبک زندگی ایرانی اسلامی را بخشی از فصول این سند راهبردی برشمرد که به‌صورت آزمایشی در چند شهرستان کشور اجرایی شده است.

سردار سلیمانی از اجرای طرح ثامن با هدف روشنگری و تبیین بسیجیان و اقشار مختلف مردم خبر داد که از هفته بسیج رسما آغاز می شود و تاکنون دو مرحله رزمایش موفق داشته و تعلیم و تربیت را از الزامات تحقق اهداف بیانیه گام دوم برشمرد.

این مقام مسئول، اجرای سند راهبردی بسیج را در راستای تحقق عینی مردم سالاری اسلامی دانست و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مردم سالاری صرفا مشارکت مردم در انتخابات نیست؛ بلکه باید مردم در همه عرصه ها حضور د اشته باشند.

وی با تشریح مصادیقی از اجرای موفق سند راهبردی مسجد و محله محور بسیج در برخی استان ها و شهرستان های کشور ، بر تعمیم آن به همه استانها خبر داد و گفت:  اجرای موفقیت‌آمیز این طرح نیازمند الگوسازی بوده که به منظور تحقق این مهم از تمامی ظرفیت‌های مردمی، ائمه محترم جمعه و جماعات و بخش دولتی نیز بهره‌گیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با تقدیر از حضور ریاست سازمان بسیج در استان و تلاش و اهتمام ایشان در عرصه های مختلف که موفق بوده و درخشیده اند، گفت: بسیج یک ظرفیت عظیمی است که وقتی انسان حقا و انصافا تأمل می کند، جز عنایت حضرت پروردگار و اعجاز از ناحیه امام(ره) نمی بیند، که ایشان بسیج 20 میلیونی را مطرح فرمودندو یک بسیج فراگیر در همه جا شکل دادند.

امام جمعه شهرکرد، تولیت خیلی خوب بسیج را مرهون وصل بودن آن به بدنه سپاه دانست که نقش اساسی و کلیدی در انقلاب ایفا کرده است.

گفتنی است؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار و نشست با فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج منتخب استان چهارمحال و بختیاری، بازدید از پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران، بازدید از مرکز فضای مجازی و مرکز آفرینش های هنری بسیج استان،  شرکت در جلسه مجمع عالی بسیج استان و شهرستان ها به صورت ارتباط تصویری، از برنامه های حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در استان و بازدید از سپاه قمربنی هاشم علیه السلام است.

ارسال نظرات