خبرهای داغ:

معارفه مسئول بسیج اصناف و بازاریان گتوند

مراسم معارفه مسئول بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۷۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

طی حکمی از سوی سرهنگ دوم پاسدار حسن محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند فرشادقاسمی به عنوان مسئول بسیج اصناف گتوند منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند،سرهنگ دوم پاسدار حسن محمودی فرماندهی سپاه ناحیه گتوندضمن عرض خیرمقدم به بیان نقش اصناف در به ثمر رسیدن انقلاب و همچنین همکاری موثر با بسیج و سپاه از این مجموعه قدردانی کردند.

محمودی افزود: اگه بناست مشکل اقتصادی حل شود باتوجه به ظرفیت های زیادی که داریم باید به تولید داخلی توجه کنیم

فرماندهی سپاه ناحیه گتوند خاطرنشان کرد: باتوجه به نگرانی های که در خصوص افزایش قیمت ها،احتکار اجناس و کم فروشی وجود دارد بسیج اصناف بایدنظارت مستمر و جدی داشته باشد.

وي در ادامه افزود: بسیج اصناف واداره صنعت و معدن در راستای خدمت رسانی به مردم باید تعاملات خوبی داشته باشند.

ودرپایان فرشاد قاسمی مسئول بسیج اصناف شهرستان ابراز امیدواری کرد تا در تعامل با اداره صنعت و معدن،هیات رئیسه اصناف و روسای اتحادیه ها از ظرفیت های که در شهرستان وجود دارد،برای رشد و شکوفایی آنها گام های موثری برداشته شود.

 

دیدار کارکنان سپاه ناحیه گتوند با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، و پرسنل سپاه ناحیه گتوند با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند ،حجت‌الاسلام اسدپور ،امام جمعه شهرستان گتونددر این دیدار با بیان اینکه نکات زیادی در تحمیل جنگ بر ایران نهفته است، اظهار کرد: دشمنان اسلام وقتی دیدند که دستشان از این منطقه کوتاه شد و استقبال ایران را دیدند، با همراهی بسیاری از کشورها این جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس یک گنج است که نقش مردم را نباید فراموش کرد.
وی ادامه داد: در دفاع مقدس جوانان ما به همه خواسته های دنیوی پشت کردند و گوش به فرمان امام ره شدند، جوانان ما اینگونه بودند که مانند شهید باکری ها در جبهه ها حاضر شوند.
حجت‌الاسلام اسدپورگفت: جبهه ها جای تنبل ها نبود و این جوانان پر از انگیزه بودند که کربلاها را به وجود آوردند و امروزه با تقویت معنویات جامعه و توجه به قشر دانش آموز و فضای مجازی باید این آمادگی را نگه داریم.
در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسن محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند دفاع مقدس را نمادی از تاریخ پرحماسه ایران خواند و اظهار کرد: امروز سپاه قدرتمند در سطح کشور با ساقط کردن پهپادهای دشمن خودنمایی می کند و باید قدر خون‌هایی که ریخته شد را بدانیم.
وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما بعداز دفاع مقدس ایجاد شغل، فضای آرام و با نشاط برای مردم و خدمت به آنان است.
وی خاطرنشان کرد:مردم در بدترین وضعیت اقتصادی پای انقلاب ایستاده اندوشایستگی این را دارند که با تمام وجود به آنان خدمت نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها