خبرهای داغ:

شهدا الگویی مناسب برای جوانان هندیجان

مسئول نمایند ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آشنایی نسل کنونی و آیندگان از رشادت ها و حماسه آفرینی های دوران هشت سال دفاع مقدس بایستی با فرهنگ سازی مناسب انجام بگیرد و الگوی رفتاری و عملی برای جوانان هندیجان ، ایثار و شهادت طلبی شهدا هست.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۸۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: شهدا راه و هدف را برای همه ماها مشخص نمودند و پاسداران و بسیجیان با الگو پذیری از آرمان ها و اهداف امام راحل و شهدا به سعادت می رسند.

وی افزود: جامعه کنونی ما نیاز به معرفی عظمت و رشادت های ماندگار شهدا را دارد و شهدا با نثار خون خود اسلام را احیاء نمودند و همه ماها مدیون شهدا و خانواده های معظم شهدا و رزمندگان هستیم.

 

وی بابیان الگو پذیری از حماسه عظیم کربلا گفت: حماسه عظیم کربلا آنچنان خبر و برکت دارد که نمی شود با هیچ چیزی مقایسه کرد و اسلام و قرآن با ایثار امام حسین ع و یاران باوفایش در عالم هستی ماندگار شد و هیچ گاه نهضت امام حسین ع در جهان متوقف نخواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: معرفی رشادت های رزمندگان و شهدا در یادوارهای شهدا و همین هفته دفاع مقدس با بهترین روش درجامعه انجام داد و دفاع مقدس موجب درس های بزرگی در مبارزه با دشمنان شد که ارزشمند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها