خبرهای داغ:

باید از حماسه مقاومت جانانه حمیدیه درس گرفت

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جمهوری اسلامی تسلیم ناپذیر است و در برابر یاوه گویی‌های آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی اشغالگر محکم ایستاده است همچنین حماسه حمیدیه نشان از مقاومت جانانه‌ای است که باید از آن درس گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۸۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم حماسه حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار کرد: در ۹ مهرماه سال ۵۹ ستون نظامی دشمن قصد عبور از حمیدیه و رسیدن به اهواز را داشت که به کمک مردم، عشایر و جوانان حمیدیه و رزمندگان، ستون دشمن مورد حمله قرار گرفت و مفتضحانه نیروهای بعثی عقب‌نشینی کردند، بر همین اساس حماسه‌ای بزرگ به نام مردم حمیدیه ثبت شد.

وی افزود: حماسه حمیدیه نشان از مقاومت جانانه‌ای است که آن روز مردم در مقابل متجاوزان انجام دادند و امروز نیز باید درس دیروز را با همین نگاه ببینیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن اگر امروز تحریم اقتصادی اعمال و فشار وارد می‌کند قصد تسلیم کردن ما را دارد اما جمهوری اسلامی تسلیم ناپذیر است و در برابر یاوه گویی‌های آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی پلید و اشغالگر محکم ایستاده است.

شاهوارپور تصریح کرد: قدر مردم را باید مسؤولین و حاکمیت بدانند و انشالله که در نهایت مردم در این صحنه پیروز و دشمن شکست خورده خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها