جلسه هم افزایی بسیج دانشجویی

برگزاری جلسه هم افزایی بسیج دانشجویی استان کرمان با امام جمعه و مدیران مراکز علمی رفسنجان+ تصاویر

مسئولین بسیج دانشجویی استان کرمان با امام جمعه شهرستان رفسنجان، مدیران مراکز آموزش عالی در خصوص برنامه های اعتلای بسیج دانشجویی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۹۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه هم افزایی
مسئولین بسیج دانشجویی استان کرمان با امام جمعه شهرستان رفسنجان، مدیران و معاونان مراکز آموزش عالی در خصوص برنامه‌های اعتلای بسیج دانشجویی برگزار شد.
در این مراسم اسماعیل کاخ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان در خصوص برنامه‌های طرح اعتلای بسیج دانشجویی و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی مطرح کرد.
حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان نیز با تاکید بر ظرفیت بسیار خوب بسیج دانشجویی در خصوص تربیت جوان مومن و پای کار انقلاب؛ راهکار‌هایی را در خصوص بهتر انجام شدن برنامه‌های طرح اعتلای بسیج دانشجویی پیشنهاد داد و با تاکید بر لزوم ترویج صحیح مکتب حاج قاسم سلیمانی، تلاش روز افزون دانشجویان و مسئولان را در این خصوص مطالبه کرد.
در این مراسم نیز رؤسا و معاونین دانشگاه‌های شهرستان رفسنجان نیز مطالب مد نظر خود را مطرح و پیشنهاد‌های خود را در خصوص طرح اعتلای بسیج دانشجویی بیان نمودند.
گفتنیست هدف کلی برنامه اعتلای بسیج دانشجویی، تربیت نیروی جوان و مومن و انقلابی است که مسئولین بسیج دانشجویی با امام جمعه شهرستان و مدیران مراکز علمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات