فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج لنده منصوب شد/ سرهنگ مثنوی: افتخار پاسداران ما پاسداری از اصول و ارزش های انقلاب است

با حضورجانشین فرمانده سپاه فتح و فرماندهان ارشد نظامی استان و شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرمانده پیشیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۹۰۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج لنده با حضور جانشین سپاه فتح و شورای اداری شهرستان لنده در حسینیه ثارالله برگزارشد.

 جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: شهرستان لنده منشا انسان های با استعدادی است که در مناسب مهم کشوری دارای جایگاه های خوبی هستند و شاهدان شهیدی دارد که شاخص هستند.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی افزود: برای رعایت پروتکل های بهداشتی باید این مراسمات به جهت حفظ سلامتی مردم رعایت شود که باتوجه به وضعیت قرمز استان باید چنین مراسماتی نیز با تعداد کمتری برگزارشود.

جانشین سپاه فتح گفت: در مکتب پاسداری ما سه نعمت مهم را باید یادآوری کنیم که بحث ولایت فقیه به عنوان شاخصه مهم زندگی است که ولایت مداری ستون خیمه دین است که ائمه معصوم نیز بر آن تاکید کردند.

وی افزود:دفاع مقدس ما به عنوان یک الگوی مقدس برای همه جهانیان است که به نفس ولایت فقیه بود که آوازه این انقلاب در جهان به عنوان یک الگو شناخته شده ایم.

مثنوی گفت: دومین نعمت ما نعمت انقلاب اسلامی است که امروز انقلاب ما با بیش از چهار دهه از انقلاب چنان درخشان است که در حال حرکت به جلو است و سختی ها زیادی را طی کردیم.

جانشین سپاه فتح گفت: امروز انقلاب اسلامی به مراتب جلوتر از ابتدای انقلاب است و برخی ها مشکلات و چالش های خیابانی را می ببینند و اظهار ونظرهای دارند که خیلی واقع بینانه نیست بلکه امروز انقلاب ما موید این نکته است که حرکت انقلاب ما با شتاب و قدرت به سمت جلو است.

وی اظهار کرد:امروز مکتب شهید سلیمانی در حالی گسترش جهانی است که شهید سلیمانی میوه و عصاره این انقلاب است که به درستی در جهان یک حرکت انقلابی ایجاد کرده است و این در حالی است که انقلاب ما روز به روز پر ثمر تر است.

مثنوی گفت:نعمت سوم، نعمت پاسداری از انقلاب است که دلسوزان زیادی در این حوزه برای پاسداری از اصول و ارزش ها برای دفاع از انقلاب اسلامی دفاع می کند وی پاسدار انقلاب است.

جانشین سپاه فتح گفت: پاسداری در انقلاب اسلامی یک نعمت است و ما جهادی در این راه حرکت می کنیم و پاسداری از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی نشان از حرکت خوب در مسیر انقلاب است.

وی گفت: این جای بسی افتخار است که مادر شهید بر دست پاسدار انقلاب بوسه می زند و این نشان از اوج افتخار و حرکت رو به جلوی ما در پاسداری از اصول و ارزش های انقلاب است.

مثنوی گفت: از تلاش های خوب فرمانده قبلی ناحیه لنده که به درستی علم پاسداری را به دوش کشید و زمینه حضور فعالانه را در حوزه ها مختلف  را فراهم کردند و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید ناحیه لنده داریم که این مسیر را با افتخار طی کنند.

وی در ادامه گفت:امروز نیز از زحمات جانشین قبلی ناحیه لنده آقای شکری که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی و  انتصاب جدید آقای رضایی را به عنوان جانشین ناحیه لنده را تبریک می گوییم.

مثنوی در پایان گفت:همکاری با بنیاد علوی یکی از مهمترین شاخصه های خوبی بود که در سپاه ناحیه لنده این مهم به درستی صورت گرفته است.

در ابتدای این مراسم سرگرد اسفندیار مختاری با قدردانی از حضور باشکوه خانواده های معظم و معزز شهداو اقشار مختلف مردم به خصوص شورای اداری و جانشین سپاه فتح و هیئت همراه گفت: خدمت به مردم به عنوان یکی از مهمترین و بهترین کارهای است که انسان می تواند در طول دوره مسئولیتی خویش بدون کوچکترین منتی انجام دهد.

وی افزود: رسالت ذاتی سپاه پاسداران خدمت بی منت به مردم است و خدارا شاکریم که امروز عملکرد خوب سپاه در خدمت به مردم نهادینه شده است.

فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: تنها گزارش عملکرد بنده در مدت و دوسال ۶ماه خدمت در لنده خدمت به مردم بوده است که امروز حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف و شورای اداری با حضور باشکوه خویش بر آن صحه گذاشتند.

مختاری در ادامه با قدردانی از مجموعه بنیاد علوی و همکاری خوب این بنیاد در توزیع بسته های معیشتی گفت: نگاه و توجه ویژه به اقشار مختلف به خصوص نیازمندان و مستمندان در توزیع بسته های معیشتی با همکاری بنیاد باعث شد تا بیش از چهار هزار بسته معیشتی به ارزش بیست میلیارد ریال در بین مردم توزیع کنیم.

وی در پایان با طلب حلالیت از مردم گفت: هر آمدنی باشد رفتنی دارد و بنده افتخار می کنم که بهترین روزها را در کنار مردمی گذراندم که لحظه لحظه آن برای بنده نعمت بوده است و همنشینی با خانواده های معظم شهدا را بهترین و لذت بخش ترین روزهای خدمتم در لنده می دانیم که از همه خانواده های معظم شهدا و مردم خوب شهر لنده طلب حلالیت می کنم.

امام جمعه شهرستان لنده در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت لنده گفت: برای پاسداری از اسلام باکی از شهادت ندارند و سپاه پاسداران اساسی ترین و قدرتمند ترین نهاد برای دفاع از آرمان های انقلاب است.

وی افزود:سپاه دژ مستحکم انقلاب و اسلام است که این مجموعه صرفا نظامی نیست بلکه در حوزه خدمت به مردم در حوادث و بحران ها همچنان در خط اول است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: فرمانده ناحیه لنده کسی بود که کارنامه ای روشن و قابل دفاع را به نمایش گذاشت و ارادت به خانواده های معظم شهدا و توجه به محرومان از شاخصه های مهم مختاری بوده است.

وی گفت:این مسولیت و فرماندهی جدید ناحیه لنده امروز به کسی واگذار می شود که در ادامه راه فرمانده قبلی با مردم داری و موفقیت روز افزون در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند.

امام جمعه لنده گفت: از همه مردم و مسولان می خواهیم که همه نهایت همکاری لازم را با فرمانده جدید ناحیه لنده داشته باشند.

در ادامه نیز سرهنگ روح الله ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا از آغاز انقلاب اسلامی تا مدافعین حرم و سلامت گفت: این افتخار بزرگی برای ما است که خادم مملت هستیم که قدرشناس انقلاب و رهبری خویش هستند.

وی افزود: رسالت ذاتی ما در سپاه پاسداران دفاع از اصول و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی بتوانیم در انجام ماموریت های محوله بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم.

وی گفت: باید فکر و ذهنمان معطوف به خدمت به مردم باشد و اگر بخواهیم از این مسیر منحرف شویم بدون شک ضربات مهلکی به بدنه نظام خواهیم زد .

ویسی گفت: از زحمات و تلاش های جهادی سرگرد مختاری که نمونه بارز یک پاسدار انقلابی و جهادی بوده است قدردانی می کنیم و لذا امیدواریم بتواینم در مسیر تعالی و پیشرفت شهرستان بتوانیم گام های بلندی برداریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات