خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در پیامی بیان کرد

قدردانی از مردم و مسئولین در اجرای باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در پیامی از مسئولین و آحاد مردم شهرستان فردوس در برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۵۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس، در پیامی از مسئولین و آحاد مردم شهرستان فردوس در برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بی تردید، زنده نگاه‌داشتن، حفظ و اشاعه‌ فرهنگ دفاع مقدس، ضرورتی ارزشمند و انکار ناپذیر در جهت هدایت نسل جوان، تعمیق باورها، سالم سازی جامعه و به‌سازی مناسبات اجتماعی و نیز منطقی ترین اقدام در جهت رویارویی با تبلیغات مسموم و پوشالی تهاجم فرهنگی غرب و ایادی منطقه ای و جهانی استکبار است.

بهره گیری از این فرهنگ و کاربردی نمودن دستاوردهای مثبت و الهام بخش آن، در تمامی زمینه های اجتماعی، خود عامل مهمی است که می‌تواند جامعه‌ی اسلامی ما را به سمت کمال، عزت و سربلندی سوق دهد.

فرمانده معزز کل قوا، حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تأکید فرمودند: «مواظب باشید از مسئله ی دفاع مقدس که در این کشور اتفاق افتاده غافل نشوید. در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، هیچ چیز شایسته تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.»

لذا بدین وسیله از هرگونه همکاری، مشارکت، هم افزایی و همدلی خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان، امام جمعه شهرستان ، امام جمعه شهر اسلامیه ، امامان جماعت مساجد ، هیئت امناء مساجد، هیئات مذهبی، هیئت امنای بارگاه امامزادگان عظیم الشان، فرماندار شهرستان، بخشداران و شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، روسای محترم ادارات نهادها و موسسات دولتی و غیر دولتی،‌ دفتر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای محترم مدارس، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های محلات و اقشار بسیج، کانون های فرهنگی مساجد، خبرنگاران و اصحاب رسانه و آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان فردوس که با برگزاری و پیگیری برنامه های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس دبیرخانه قرارگاه را حمایت و همکاری نمودند تقدیر و تشکر می گردد .

امید است با تأسی از وصایای گهربار امام راحل(ره)، شهیدان والامقام و گوش جان سپردن به اوامر فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و در ظل عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج)، در احیاء، تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه یاد و نام  شهیدان گرانقدر بیش از پیش موفق و منصور باشید.

و من الله التوفیق ان شاءالله

حسین خدادادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس

ارسال نظرات
پر بیننده ها