خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی:

مقاومت، رمز پیروزی و زاییده صبر و بصیرت است

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی سپاه میانه، نتیجه مقاومت را پیروزی عنوان کرد و گفت: مقاومت حداکثری در برابر تحریم، تحریف و فشار، با دو عنصر صبر و بصیرت حاصل می شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۷۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین عبدی در پخش زنده نشست بصیرت افزایی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میانه ضمن اشاره به مدل های مختلف جنگ سخت آمریکا علیه انقلاب اسلامی، جنگ 8 ساله عراق با ایران را سنگین ترین توطئه آمریکا برای براندازی انقلاب به صورت سخت عنوان کرد.

   وی دفاع مقدس را همچون چشمه ای جوشان از واقعه کربلا توصیف کرد و افزود: مکتب دفاع مقدس همانند مکتب اسلام و مکتب عاشورا، زنده، زاینده و فزاینده است و شهدا دنباله رو این مکاتب بودند. آنها فرق بین زندگی و بندگی و رزمندگی را فهمیده و فارغ التحصیل کلاس های عاشقی مکتب امام حسین(ع) هستند.

   عبدی با یادآوری تلاشهای بی وقفه دشمن برای طراحی و برنامه ریزی طرح های مختلف برای نابودی اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: کشور ما با دارا بودن 3 مولفه بنیادین قدرت هسته ای، قدرت منطقه ای، و قدرت موشکی، تمام این طرح ها را ناکام گذاشته و قدرت بازدارندگی کافی را کسب کرده است.

   وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درگیر پنج جنگ هم افزای نرم، اقتصادی، اطلاعاتی، نیابتی و دیپلماتیک است که با کارکردهای جداگانه و متنوع برای هدفی خاص طراحی شده است، متذکر شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این را  باید خوب بدانند که کشور ایران،کشور امام زمانی است و کوفه نیست که مردمش، دعوتنامه به مولا بنویسند و شمشیر به رویش بکشند.

   عبدی افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است و اگر دشمنان بخواهند ضربه ای بزنند به حول قوه الهی و به همت ملت فهیم و باشعور ایران، سیلی محکم و سختی را دریافت خواهند کرد و ملت اجازه نخواهند داد حتی وجبی از خاک کشور به دست استکبار و صهیونیسم بیافتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها