فرمانده سپاه ناحیه بینالود گفت: تعداد ۱۱ سری جهیزیه به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان نیازمند طرقبه شاندیزی اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۹۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
سرهنگ دوم پاسدار روح الله پسندیده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد شکوهمندانه دفاع مقدس و تجلیل ازمقام شامخ شهدا و حماسه آفرینان ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: به همت بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهر و روستا‌های طرقبه شاندیزدر هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در این هفته تصریح کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان و با همکاری خیرین نیک اندیش، تعداد ۱۱ سری جهیزیه به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

پسندیده، با اشاره برگزاری باشکوه یادواره‌های شهدا در سطح شهر و روستا‌های شهرستان، اظهار کرد: به همت خواهران و برادران بسیجی ۸ یادواره شهدا با ویژه برنامه‌های متنوع و شاخص در سطح شهرستان برگزار شد و بیش از ۱۰ نشست بصیرتی با حضور سخنرانان شاخص و مجرب در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر و روستا‌های شهرستان نیز برگزار شد.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز، اظهار داشت: در بخش برنامه‌های ورزشی ۲ همایش دوچرخه سواری همراه با اجرای مسابقات تیراندازی با اهدای جوایز در سطح شهرستان برگزار شد و برپایی نمایشگاه‌هایی بامحوریت دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج در این هفته بود.

وی بیان کرد: روایتگری راویان ایثار و شهادت و نصب پلاک افتخار بر درب منازل تعدادی از شهدا، تجلیل از ایثارگران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و شهادت با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، عطرافشانی مزار شهدا، برپایی کلاس‌های مهدویت و اجرای مسابقه مجازی نیز از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در طرقبه شاندیز بود.

پسندیده، ضمن قدر دانی از مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان طرقبه شاندیز، اظهار کرد: از مشارکت وهمراهی ائمه جمعه، مسئولان ودستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها وبخشداری‌ها وتمام خادمین دلسوز به نظام و انقلاب در برنامه‌ها تقدیر و تشکر داریم، انشاالله بتوانیم با تلاش وحرکت جهادی و با تاسی به فرهنگ غنی دفاع مقدس و با بهره مندی از منویات رهبری در راستای خدمت رسانی به مردم عزیزمان بیش از پیش موثر واقع شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها