در پی وقوع آتش سوزی مهیب در شهرستان دیلم

حل مشکل آسیب دیدگان بازارچه ساحلی اولویت شهرستان است

فرماندار دیلم شامگاه پنجشنبه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران شهرستان گفت: حل مشکل آسیب دیدگان بازارچه ساحلی از اولویت‌های این فرمانداری است و تمام توان خود را برای حل مشکل غرفه داران به کار خواهیم بست.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۱۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

حل مشکل آسیب دیدگان بازارچه ساحلی اولویت شهرستان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، احمد دشتی گفت: این جلسه به منظور ارزیابی و بررسی‌های اولیه حادثه ناگوار و غیرمترقبه آتش سوزی بازارچه ساحلی این بندر برگزار شده است تا با همفکری و یاری اعضا بتوانیم با تدابیر حمایتی در حل مشکل غرفه داران که خسارت سنگینی به آنان وارد شده تلاش و پیگیری لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با وقوع حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی بندر دیلم از تمام ظرفیت‌های شهرستان و شهرستان‌های همجوار و همکاری مردم برای مهار و خاموش کردن آتش استفاده شد.

فرماندار دیلم ادامه داد: ناایمن بودن بازارچه ساحلی این شهرستان به ویژه سقف آن باعث گسترش و سرعت انتقال آتش سوزی شد و همین امر باعث از بین رفتن حاصل دسترنج کسبه بازارچه ساحلی در چند ساعت شد که موجب ناراحتی است و برطرف کردن مشکل آنان از اولویت‌های مسئولان این شهرستان است.

در این جلسه همچنین امام جمعه دیلم گفت: همه باید برای حل مشکل آسیب دیدگان ناشی از آتش سوزی بازارچه ساحلی این شهرستان تلاش کنند.

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم یکی از بحران‌های مهم این شهرستان است و انتظار می‌رود استاندار بوشهر و مدیریت بحران در حل مشکلات ایجاد شده همکاری کنند.

حل مشکل آسیب دیدگان بازارچه ساحلی اولویت شهرستان است


تشکیل کمیته حقیقت یاب با ورود دادستان، ارزیابی درست از میزان خسارت، استفاده از ظرفیت پویش مردمی و خیران، استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی کم بهره، تعیین مکان موقت برای ادامه فعالیت دوباره واحد‌های صنفی آسیب دیده و کنترل بازارچه برای بررسی ابعاد حادثه از مهم‌ترین مصوبه‌های این نشست بود.

آتش سوزی بازارچه ساحلی شهرستان دیلم ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه آغاز و پس از پنج ساعت تلاش نیرو‌های آتش نشانی و امدادی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز مهار شد.


گفتنی است در این حادثه ۲۰۰ غرفه به طور کامل در آتش سوخت و از بین رفت.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار