آیت الله دری نجف آبادی گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا با راه اندازی نهضت خدمت رسانی به مردم اقدامات چشمگیری برای کمک به خسارت های وارد شده آغاز شده که نهادهای انقلابی در این نهضت پیشتاز هستند و بسیار قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۳۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه مصلی اراک  با تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی ، سپاه روح الله و کمیته امداد در امر مبارزه با بیماری کرونا و تهیه بسته های کمک مومنانه بیان کرد:امروز خدا را بیش از هر زمانی شاکر هستیم که علیرغم همه توطئه ها و نقشه های خبیث دشمنان ایران اسلامی در زمینه سازندگی ، کمک مومنانه و مواسات متوقف نشده است و این نشان از به کارگیری اراده ها و همت های جوانان باغیرت ایرانی است.

وی افزود:امروز علیرغم اینکه مشکلاتی در صادرات نفتی و غیرنفتی و بیماری کرونا در کشور داریم اما حرکت شتابنده کشور به سمت اهداف و آرمان های انقلاب متوقف نشده و این به برکت تفکر امام و انقلاب اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت:خوشبختانه استان مرکزی در زمینه انجام اقدامات و تلاش های جهادی سهم قابل توجه و کارنامه درخشانی دارد که نمونه این حرکت های قابل تحسین امروز با حضور مسئولین به بهره برداری رسید و این نشان از عزم جوانان با غیرت ایرانی برای پیشرفت کشور است.

امام جمعه اراک بابیان اینکه اقداماتی که امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در کشور و استان مرکزی انجام می دهد در طول تاریخ بی سابقه است افزود: این مهم نشان دهنده این است مجموعه ای از جوانان متخصص ، انقلابی و جهادی در این قرارگاه خدمت رسانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:از ابتدای شیوع بیماری کرونا با راه اندازی نهضت خدمت رسانی به مردم اقدامات چشمگیری برای کمک به خسارت های وارد شده آغاز شده که نهادهای انقلابی در این نهضت پیشتاز هستند و بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت:امروز آن چیزی که باید قابل توجه نهادهای انقلابی و خدمت رسان باشد توانمند سازی افراد تحت پوشش است که باید نسبت به توانایی ها و استعدادهایی که دارند برای آنها اشتغال ایجاد شود و به خودکفایی برسند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد:در طول چهل سال انقلاب اسلامی ملت ایران همواره شعار ما می توانیم را به اثبات رسانده اند و لذا باید با همین روحیه تا تحقق تمدن اسلامی حرکت کنیم و از هرگونه یاس و نا امیدی پرهیز شود چراکه یاس و نا امیدی گناه کبیره است.

ارسال نظرات