فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

مسئولان دولتی از صنایع حمایت عملی کنند

سرهنگ پاسدار فاتحی اظهار امیدواری کرد در سالی که بنام جهش تولید و حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان نام گذاری شده است، مسولان دولتی از صنایع حمایت عملی کنند.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۳۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ پاسدار علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع کشتارگاه صنعتی معین دام با اشاره به ضرورت حمایت از کارآفرینان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از مدیر عامل شرکت کشتارگاه صنعتی معین دام در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی قدردانی کرد.
فرمانده بسیج شهرستان مهریز حضور و کمک شرکت معین دام در طرح کمک مؤمنانه را بسیار ارزشمند و مفید فایده دانست و بیان داشت: حضور مهدی ناصر بافقی بعنوان برادر شهید و بسیجی فعال در عرصه تولید و تامین غذای سالم بسیار برای شهرستان و استان مبارک است.
مهدی ناصر بافقی، مدیر عامل شرکت معین دام نیز ضمن تشریح خدمات شرکت کشتارگاه صنعتی معین دام، گفت: تمام کارگران کشتار این شرکت از آسیب دیدگان اجتماعی هستند و ما توانستیم آن‌ها را بصورت فعال در راستای تولید بکار گیری کنیم و در حال حاضر بعنوان یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های صنعتی کشور، در شرایط کنونی نیازمند توجه مسئولان هستیم.
مهدی ناصر بافقی ادامه داد ما روزی که وارد این جهاد اقتصادی شدیم بر اساس نیاز‌های استان و کشور بوده و اصلا روی وام و تسهیلات و کمک مستقیم ارگان‌های دولتی حسابی باز نکردیم، اما همراهی معنوی و حمایت غیر مالی از ملزومات و نیاز‌های اساسی ایجاد اشتغال و تولید است.
در پایان این جلسه سرهنگ پاسدار فاتحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، با اشاره به گلایه‌های مدیرعامل شرکت کشتارگاه صنعتی معین دام اظهار امیدواری کرد در سالی که بنام جهش تولید و حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان نام گذاری شده است، مسولان دولتی از صنایع حمایت عملی کنند.
ارسال نظرات