خبرهای داغ:
جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع):

امروزه ایران در بخش نظامی جزء برترین کشورهای جهان است

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید اباذری با بیان اینکه ایران با گذشته اصلا قابل مقایسه نیست، گفت: امروزه ایران در بخش نظامی جزء برترین کشورهای جهان است.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۴۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید اباذری در حاشیه یادواره شهدای دولت آباد برخوار گفت: یک ایرانی غیور و غیرتمند، توان دیدن تجاوز بیگانگان به کشورش را ندارد و برای همین در دوران دفاع مقدس افرادی غیرتمند پیداشدند تا از خاک میهنشان دفاع کنند.

وی افزود: دشمن اکنون در چندصد متری مرزهای ایران هم جرأت حاضر شدن ندارد و این به برکت خون شهدایی است که برای این میهن و انقلاب ریخته شده است.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه شهدا و خانواده های آنها بر گردن ما حق دارند، اظهار کرد: همه تاریخ ما مدیون خون شهیدان و خانواده های آنها است و ما کمترین کاری که می توانیم در این راستان انجام بدهیم، برگزاری یادواره ها و گرامیداشت یاد و خاطره آنها است.

سردار اباذری در پایان تاکید کرد: امروزه کشورما با گذشته اصلا قابل مقایسه و در حد مقایسه نیست؛ امروزه ایران در بخش نظامی جزء برترین کشورهای جهان شناخته می شود که این هم به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها