دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان ری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با قائم مقام دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۴۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار با اشاره به وجود پر خیر و برکت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ایران اسلامی افزود: حضرت امام رضا (ع) در دوران حیات مبارک و پس از شهادت، منشا اثرات خیر و برکت هستند و آستان قدس رضوی نیز علاوه بر انجام امور معنوی، رسیدگی به امور دنیوی مردم را نیز در دستور کار دارد که موجب مباهات است.

 «آب باریکی» قائم مقام دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان ری نیز ابراز داشت: خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان با همراهی اعضای گروه جهادی طلایه داران ظهور در زمان شیوع بیماری کرونا، به کمک آسیب دیدگان شتافتند و بسته های حمایتی را برای نیازمندان تهیه کردند.

وی افزود: دفتر آستان قدس دارای کانون های متعدد فرهنگی و اجتماعی است و نیازهای شهرستان از طریق این کانون ها رصد و با برنامه ریزی به موضوعات متعدد رسیدگی می شود.

وی افزود: اعضای دفتر آستان قدس در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به منظور قدردانی از کارکنان زحمتکش حوزه سلامت به محل خدمت این عزیزان به بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا سلام الله علیها و درمانگاه شهید نیک نژاد شهرری عزیمت نموده و ضمن قدر دانی از این بزرگواران و تقدیم تبرّکی و یک شاخه گل بواسطه حضور پرچم متبرّک حضرت ثامن الحجج ( ع) لحظات روحانی بسیار خوبی را برای حضّار رقم زدند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار