خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه (س):

مردم، رهبری و ایمان سه مولفه پیروزی در دفاع مقدس بود

سیفی فرمانده حوزه حضرت معصومه (ع) گفت: همان عاملی که، دشمن خیال می‌کند به واسطه آن، انگیزه افراد را از آن‌ها می‌گیرد، خود برای مردم انگیزه ساز است.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۸۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه (س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: همان عاملی که، دشمن خیال می‌کند به واسطه آن، انگیزه افراد را از آن‌ها می‌گیرد، خود برای مردم انگیزه ساز است و نه تنها هفته دفاع مقدس به مرور زمان کهنه نمی‌شود، بلکه ثابت می‌کند که دفاع مقدس مختص به زمان و دوره خاص نمی‌باشد و از آن می‌توان به عنوان یک جریان نام برد که در هر عرصه و زمانی، امکان روی دادن آن وجود دارد.

وی ادامه داد: البته شکی نیست که دست‌هایی برای تحریف این موضوع وجود دارد تا موجبات دل‌زدگی مردم را فراهم کند.
 
سیفی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، روش جنگ به شیوه‌ای دیگر بود و اکنون تهاجم استکبار جهانی به صورت‌های پیچیده‌تری مشهود است.

وی در ادامه سخنانش به نمونه‌هایی از آثار و برکات جنگ پرداخت که رزمندگان با امکانات بسیار کم، خالق آثار عظیمی بودند.

سیفی ادامه داد: استعداد‌های متفاوت و نهفته‌ای که در جنگ بروز یافت، مانند شهید باقری به عنوان نخبه اطلاعاتی، شهید زین الدین به عنوان مدیر جنگ‌های تاکتیکی که همه این افراد با وجود سن و تجربه کم، استعداد‌های درونی خودشان را به منصه ظهور رساندند و این در حالی بود که جنگ ما در اصل نه تنها با یک کشور، بلکه جنگ با تمام کشور‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: در پیروزی سه مولفه تاثیرگذار وجود داشت که اگر این سه مولفه در هر صحنه‌ای وجود داشته باشد، منجر به پیروزی می‌گردد. "مردم، رهبری و ایمان"؛ لذا زمانی که" مدیریت قوی، مردم پایه کار و ایمان" در کنار هم قرار گیرند و خودمحوری جای خود را به خدامحوری دهد، قطعا حاصل این پیوند پیروزی است.

انتهای پیام/ ا. سادات عمرانی
ارسال نظرات