بیانیه طلاب و روحانیون استان یزد در پی سفر سفیر انگلیس به یزد

در این بیانیه آمده است:طلاب و روحانیون بسیجی استان ضمن محکومیت سفر، سفیر انگلیس، دانمارک و سوئیس، از مسئولین استان درخواست جدی دارند در اسرع وقت از این سفر جلوگیری نموده و اهداف این سفر را برای مردم استان با این سابقه سیاه تبیین نمایند
کد خبر: ۹۲۸۲۲۸۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در پی سفر سفیر انگلیس یه یزد جمعی از طلاب بیانیه صادر کردند. 
متن بیانیه :
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ. قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ. وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ. ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ (۱۲۰ بقره)

با نگاهی به سخنان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) درمیابیم که روحیه استکبار ستیزی، اصلی مهم در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم ان است و به هیچ عنوان این روحیه نباید تضعیف بشود.
اما متاسفانه این روحیه را در بین برخی دولتمردان کمرنگ می‌بینیم.
برخی در قبال شعار مرگ بر انگلیس سکوت پیشه کرده گویی می‌خواهند مردم ما خیانت‌های انگلستان را در کشور به فراموشی بسپارند و با رویکردی جدید تعاملات بیشتری با این استعمار پیر داشته باشند.
گویا این کلام امام امت را از یاد برده یا نشنیده اند.
*آمریکا و انگلیس به زودی از ما دست برنمیدارند؛ که همان کلام وحی است
این‌ها همه درصدد هستند که نقاط ضعف در ما پیدا بشود، از آن نقاط ضعف ما را بکوبند (صحیفه جلد ۶، ۱۷ فروردین ۱۳۵۸)
سفیر جدید، روباه مکار اذعان کرده در راستای یک خاورمیانه امن، تعامل سازنده در زمینه‌های حقوق بشر، تجارت و دست‌یابی به راه‌حل‌های سیاسی ودرگیری‌ها در یمن، سوریه و دیگر نقاط، تلاش می‌کند.
مگر تاریخ از حضور این روباه پیر در کشور‌های مختلف جز با هدف مستعمره، چیز دیگری ثبت کرده است؟
ویل دورانت در کتاب اختناق هندوستان می‌نویسد.
من جمعیت کثیری را دیده‌ام که در مقابل چشمم از شدت گرسنگی جان می‌دادند. به من ثابت شده است... که تمام این تیره‌بختی‌ها معلول این است که دست‌رنج ملتی به طرز فجیعی ... توسط ملت ستمگر دیگری به غارت می‌رود. من می‌خواهم نشان دهم که چگونه انگلیس سال به سال خون هندوستان را مکیده، و آن را به پرتگاه مرگ و نیستی نزدیک کرده است.
تاریخ از شگرد‌های این استعمار پیر اینگونه پرده برداشته که هدف اصلی حضورشان در کشورها، جاسوسی و کسب اطلاعات دقیق از طبقه‌ی حاکم و خواص آن جامعه است.
آیت‌الله مدرس (ره) دراین‌باره می‌گوید: مأمورینی که از خارج به ایران می‌آیند من که یک نفر آخوند هستم و با کس، کاری ندارم از محل تولد من و زندگی من و حتی خوراک بدوی من در کوهستان که شلغم بوده اطلاع دارند.

اهداف این سفر به استان دارالعباده و دارالعلم یزد چیست؟

مسولین استان بدانند سابقه این سفیر که معروف است به نگین انگشتری ملکه انگلیس با همسرش در کشور کنیا و کشور‌های دیگر، به بهانه فراهم نمودن گردشگری و توریستی، فراهم نمودن حضور جاسوسان غربی و از بین بردن هویت اسلامی یک ملت است.
طلاب و روحانیون بسیجی استان ضمن محکومیت سفر، سفیر انگلیس، دانمارک و سوئیس، از مسولین استان درخواست جدی دارند در اسرع وقت از این سفر جلوگیری نموده و اهداف این سفر را برای مردم استان با این سابقه سیاه تبیین نمایند.

بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد
ارسال نظرات