ویزیت رایگان بیش از ۵ هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار از ویزیت رایگان بیش از ۵ هزار نفر توسط بسیجیان جامعه پزشکی سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۵۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
هادی موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و با توجه به لزوم مراقبت‌های ویژه در خصوص جلوگیری از شیوع این ویروس بیش از ۵۱۰۰ نفر توسط پزشکان بسیجی و بسیج جامعه پزشکی در سبزوار به‌صورت رایگان معاینه شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تیم بسیج پزشکی در طول هفته دفاع مقدس تأکید کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گروه‌های پزشکی بسیجی تاکنون ۵۹۹ نفر را به‌صورت رایگان معاینه کرده و در صورت لزوم به پزشکان متخصص ارجاع داده‌اند.

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت سبزوار بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهدافی که بسیج در راستای آن اقدام انجام می‌دهد ایجاد عدالت اجتماعی و فراهم کردن دسترسی همگان به امکانات است تصریح کرد: انجام ویزیت‌های رایگان و توزیع دارو‌های موردنیاز برای افراد معاینه شده به‌صورت رایگان ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

موحدنیا با اشاره به اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم قبل شیوع ویروس کرونا ادامه داد: در حال حاضر امکان اعزام گروه به مناطق مختلف وجود ندارد، اما انجام این معاینات به‌صورت رایگان در مرکز درمانی سپاه در مقاطع مختلف انجام‌شده است.

وی همچنین به تولید بیش از ۲۲۰ هزار ماسک بهداشتی توسط گروه‌های جهادی تشکیل‌شده در پایگاه‌های بسیج و توزیع در بین مردم خبر داد و افزود: فعالیت این پایگاه‌ها همچنان ادامه داشته و در عرصه‌های مختلف در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار