خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مدرسه روستای شهید آذرسا شهر بجنورد بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۰۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن اکبرزاده " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد " ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خبرنگار ما گفت : گرامیداشت و یادآوری ایام الله ها باعث قوام و استحکام انقلاب اسلامی شده و دشمن را از تحریف انقلاب اسلامی عاجز می نماید.

وی افزود : یکی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس اعتماد به نفس و خودباوری در میان جوانان بود و در سایه این خودباوری جنگ نابرابر هشت ساله دفاع مقدس را به پیروزی رسانده و باعث شدند که جهانیان متعجب گردند.

حجت الاسلام اکبرزاده  در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن اصل ایمان و اعتقادات ما را هدف قرار داده تا این اعتماد به نفس و خودباوری را از جوانان ما بگیرد و با تحمیل فشار و تحریم ملت را از اصل نظام، ولایت فقیه و ایمان به خدا و اسلام ناامید کند و وظیفه ما در شرایط کنونی،ادامه راه شهدا ،استقامت در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان و مقاومت و ایستادگی بر مسیر پر افتخار ولایت است و نباید لحظه ای از این راه و روش شهدا غافل شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد اضافه کرد: با تاسی و الگو قرار دادن شهدا ، منش و سیره آنان را کلید راه خود قرار دهید تا در برابر فتنه ها و دشمنی های استکبار و ایادی آن راه درست و صحیح را انتخاب تا در مسیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قرار گیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها