خبرهای داغ:
مسئول کمیته زن و دفاع مقدس بهار گفت: دوران دفاع مقدس تاریخی مستند از اراده نسل شهیدان سلیمانی، ترابی، مصطفوی و شهدای مدافع حرم است، برای تنبیه دیکتاتورهای متوهمی که تصور می‌کنند قدرتمندتر از ایران هستند.  
کد خبر: ۹۲۸۲۴۸۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

دفاع مقدس تاریخی مستند از اراده نسل شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم استفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوران دفاع مقدس تاریخی مستند از اراده نسل شهید قاسم سلیمانی، شهید ترابی، شهید مصطفوی و شهدای مدافع حرم است، برای تنبیه دیکتاتورهای متوهمی که تصور می‌کنند هزار برابر قدرتمندتر از ایران هستند.

وی بر لزوم الگوپذیری نسل جدید از سیره امام همام و تأسی از نهضت سرخ حسینی، به محقق شدن عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی با توجه به عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأکید کرد.

مسئول کمیته زن و دفاع مقدس شهرستان بهار گفت: همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز باید ثابت قدم باشند.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه زنان فعّالِ در جبهه‌ انقلاب، یک روزی نقش‌آفرینی برجسته‌ای کردند -هم اندکی پیش از پیروزی انقلاب، هم در اوائل انقلاب، هم در دوران جنگ تحمیلی- و از خودشان حضور نمایانی نشان دادند؛ و نباید بگذاریم حضور نمایان زنان فعّال در جبهه‌ انقلاب کمرنگ شود، افزود: کمیته زن و دفاع مقدس قصد دارد در راستای زنده نگه داشتن جبهه‌ انقلاب، صحنه‌ انقلاب و دفاع از انقلاب را خالی نگذارد و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در زنان کارآمد و فعّال و زبان‌آور و نویسنده و اهل سخن این صحنه‌ها را به ثبت برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات