خبرهای داغ:
به همّت کانون شهدای دستمالچی تبریز؛

توزیع گوشت قربانی میان خانواده های نیازمندان تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز، ششمین مرحله رزمایش همدلی را با ذبح قربانی دو رأس گوسفند و توزیع ۶۰ کیلوگرم گوشت نذری میان ۸۰ خانواده محروم منطقه اجرا کردند.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۸۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: کمک به مستمندان به عنوان یک وظیفه عمومی و اجتماعی است که در این روزها همه مردم و خیّرین به انواع مختلف به فکر کمک به آسیب ‌دیدگان و مستمندان هستند.

آقاجانی افزود: این رزمایش نیز، در راستای تاکید مقام معظّم رهبری مبنی بر انجام رزمایش های مؤمنانه با مشارکت پایگاه بسیج و افراد خیّر انجام شد که پس از جمع آوری کمک های مؤمنانه و انسان دوستانه آنها، اقدام به خرید دو رأس گوسفند شده و پس از ذبح آنها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به تعداد ۸۰ بسته در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت منطقه توزیع شد.

وی با تجلیل از خیّرین و فعّالان جهادی کانون و مسجد و پایگاه، خاطرنشان کرد: با توجّه به اهمّیّت و جایگاه کمک و دستگیری از نیازمندان و فقرا در این کانون و مسجد برای دریافت کمک‌های خیّرین و ذبح گوسفند و یا دریافت هزینه خرید گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان و فقرا و آسیب دیدگان از ویروس کرونا برنامه‌ ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها