فرمانده پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س):

بیش از هزار ماسک در پایگاه های سنجش سلامت منطقه رجائی شهر توزیع شد

فرمانده پایگاه حضرت معصومه(س) از توزیع بیش از هزار عدد ماسک یکبار مصرف در پایگاه های سنجش سلامت منطقه رجائی شهر کرج توسط جهادگران این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۰۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه خواهران حضرت معصومه(س) اظهار داشت: جهادگران این پایگاه مقاومت بسیج بیش از هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در جهت مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در پایگاه سنجش سلامت منطقه رجائی شهر توزیع کردند.

بیگلو با بیان اینکه تمام موارد بهداشتی در پایگاه‌ سنجش سلامت جسمانی مد نظر گرفته شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح حفظ و ارتقای سلامت مردم عام می باشد.

بیش از هزار ماسک در پایگاه های سنجش سلامت منطقه رجائی شهر توزیع شد

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای خانواده ها و نیروی اجرای پایگاه های سلامت ضروری است، تصریح کرد: بسیجیان و جهادگران این پایگاه اتاق های خانه سلامت همه روزه گندزدایی می کنند و دست های مراجعه کننده ها نیز در بدو ورود ضد عفونی و یک جفت دستکش یکبار مصرف جهت استفاده در پایگاه به آن ها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در روزهایی که مدافعان سلامت مشغول جدال با ویروس کرونا هستند، خیرین و جهادگران پایگاه حضرت معصومه (س) به عنوان حامی مادی و معنوی این نیروهای ارزشمند نقش تاثیرگذاری را ایفا می کنند، ابراز کرد: ما با اهدا ست های حفاظتی، الکل و ماسک نقش پر رنگی را در حمایت مدافعان سلامت ایجاد کردیم.

بیش از هزار ماسک در پایگاه های سنجش سلامت منطقه رجائی شهر توزیع شد

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در پایان خاطر نشان کرد: گروه جهادگران این پایگاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسئولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی بیش از هزار ماسک تنفسی به کادر درمان خانه های سلامت منطقه به صورت مداوم هر ماهه اهدا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها