آغاز اجرای رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم در ماه صفر

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان‌‌غربی از آغاز اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۱۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱

احمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از 15 مهرماه آغاز می‌شود و تا بیست و ششم این ماه نیز تداوم دارد.

 وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نهفته در هیئت‌‌های مذهبی، تکایا و ... تأکید کرد و گفت: فعالان فرهنگی، جهادگران، خادمان هیئت‌های مذهبی، رسانه‌های جمعی، مداحان و روحانیان باید برای برگزاری باشکوه این مرحله از رزمایش کمک کنند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء استان آذربایجان ‌غربی افزود: از سوی دیگر توزیع نذورات قربانی، بسته معیشتی، طعام، لوازم التحریر، البسه و کفش با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام خواهد شد.

وی در ادامه بهره‌گیری بی‌بدیل از ظرفیت موکب‌داران را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی(ع) و سالگرد رحلت پیامبر اکرم(ص) قرار گرفته‌ایم این انتظار وجود دارد که موکب‌داران و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به یاری مردم آسیب‌دیده از کرونا بشتابند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه و مواسات اشاره کرد و بیان داشت: در لبیک به فرامین امام خامنه‌ای این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود که مردم انقلابی و ولایتمدار استقبال خوبی داشته‌اند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات