خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به مناسبت شهادت شهید مدافع سلامت، شهید سعید شفاعت، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۱۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در پی به شهادت رسیدن جانباز و مدافع سلامت سعید شفاعت، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
 
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.
 
شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ اند و شهدای مدافع وطن مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت(ع) هستند.
 
شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.
 
شهادت خادمان و دلسوختگان  سلامت مردم ، در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده است بسیار سخت است، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه ،درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.
خبر شهادت مدافع سلامت ، خوش قلب و فداکار بیمارستان نمازی و جانباز دفاع مقدس"شهید سعید شفاعت" که در راه خدمت به مردم شریف استان و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی آحاد مردم بویژه همکاران حوزه سلامت گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
 با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ بهداشت و درمان استان فارس، همکاران ،دوستان و همسنگرانش در بیمارستان نمازی، مردم شریف استان فارس و شهر شیراز و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.
 
دکتر فرخ بهارلویی
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها