فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۸۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج اززنجان، سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

 پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معظم و معزز شهدا این ولی نعمتان راستین می‌گردد.

 

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصرمرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با  تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

 

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان به ویژه فرمانده محترم انتظامی استان زنجان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده توفیقات روز افزون همگان را ازخداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی)در پاسداری ازخون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدارموفق و موید باشید.

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات