فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

خاندان پهلوی در جنگ تحمیلی همراه صدام بودند

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار بیان داشت: خاندان منحوس پهلوی نقش مهمی در تحریک صدام برای آغاز حمله علیه ایران داشتند.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۶۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا،  در مراسم افتتاح سلسله نشست‌های بصیرتی در فرهنگسرای امام رضا (ع) با اشاره به چگونگی آغاز جنگ و نقش افراد مختلف در تحریک صدام برای آغاز حمله به ایران اظهار داشت: خاندان منحوس پهلوی علی‌رغم تمام ادعا‌های دروغین وطن‌پرستی نقش اساسی و مهمی در تحریک صدام برای حمله به ایران داشتند.

وی بابیان اینکه از دیگر عوامل مهم تحریک‌کننده صدام فرماندهان ارتش شاهنشاهی بودند که از ایران فرار کرده بودند ادامه داد: آن افراد نیز باخیانت به ملت بزرگ ایران زمینه‌های ایجاد حمله همه‌جانبه به ایران را فراهم کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه حمله به ایران را به‌نوعی جنگ جهانی سوم می‌توان نام‌گذاری کرد تأکید کرد: ازاین‌رو می‌توان این نام‌گذاری را انجام داد که تمام قدرت‌های دنیا برای به‌زانو درآوردن ملت ایران هم‌پیمان شده بودند، اما قدرت ایمان مردم و ولایت‌پذیری باعث شد تا کشور در این جنگ نابرابر پیروز شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه امروز کشور در چند عرصه مشغول به دفاع جنگ است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که کشور در آن با دشمنان دست‌وپنجه نرم می‌کند فضای مجازی است.

وی به برنامه‌های کشور‌های مختلف برای تسخیر این فضا و ایجاد آشوب در آن علیه کشور اشاره کرد و افزود: عربستان در فضای مجازی به‌صورت رسمی به جنگ با ایران آمده است و عده‌ای انسان‌های نادان در داخل کشور نیز با آن‌ها همراه می‌شوند.

وی بابیان اینکه این نکته که آمریکا هیچ‌گاه سر دوستی با ایران نداشته و نخواهد داشت تأکید کرد: متأسفانه در داخل ایران با جریان واداده‌ای طرف هستیم که هنوز هم نمی‌خواهند به دشمنی امریکا و غرب با ایران اسلامی اعتراف کنند.

در پایان این نشست مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج انصار الرضا مستقر در فرهنگسرای امام رضا علیه‌السلام با حضور فرمانده ناحیه شهرستان و فرمانده حوزه بقیه‌الله برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها