جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

منشأ فتنه قره باغ رژیم صهیونستی و آمریکاست

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: ریشه فتنه در منطقه قره باغ و ارمنستان رژیم غاصب صهیونستی و آمریکای جنایتکار بوده و موضع ایران دعوت به صلح و ثبات در منطقه است.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۷۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عجب شیر افزود: توطئه مساله آذربایجان و ارمنستان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است حتی طرح ترور دانشمندان هسته ای در همین کشور آذربایجان اتفاق افتاده بود و مردم باید هوشیار و آگاه به حوادث گذشته و روز باشند.

 وی تاکید کرد: منشأ همه مشکلات جامعه اسلامی از ناحیه دشمن و اعتماد به آن است که با تکیه بر ولایت فقیه می توانیم دشمن را از بین ببریم.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به اینکه در همه حال با ولایت باید همراه شد، بیان کرد: برای اینکه زمینه اتحاد و هماهنگی در داخل و در مقابل دشمنان داشته باشیم باید ولایت فقیه را محور قرار بدهیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: آزادی، امنیت، اقتدار ایران اسلامی مدیون هدایت گری های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و مردم با غیرت و ولایت مدار میهن اسلامی است.

وی روحیه جهادی را راه حل جامعه دانست و یادآور شد: با هماهنگی و همفکری مسئولان و روحیه انقلابی و کار جهادی و پشتوانه ی مردمی و بسیجیان تمام مشکلات جامعه از بین خواهد رفت.

در این آیین امیر شاه محمدپور به عنوان فرمانده جدید سپاه عجب شیر معرفی و از تلاش های یحیی حیدری قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها